Snart 3 søte små ;) Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Har alltid vert kjempe heldig og arvet klær etter min venninnes barn, men nå har mine barn "tatt di igjen" så nå må jeg ut å handle Før har jeg brukt arvetøyet til barnehagen og heller kjøpt det jeg syns har vert fint nytt. Men nå må jeg jo kjøpe hele basis garderoben i tillegg.... Så det store spørsmålet er da ; Hva / Hvor mye tøy trenger di egentlig ??
Blue Lady ♥ Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Vanskelig spørsmål egentlig... Mitt barn er 20 mnd og har alltid liggende i hylla. 10 par sokker,4-5 gensere,6 bukser,2 joggedresser,4 strømpebukser,15 bodyer,4 pysjer.. Kan ikke fordra å vaske klær hver dag eller mangle noe... Så jeg vet ikke om jeg har litt for mye kanskje...Han hadde myyyye mere da han var liten;) men det han har nå rekker til bruk hjemme og det som blir skittent i bhg.I barnehagen har han 5 bodyer,1 bukse,2 gensere,1 joggedresss,4 sokker,1 strømpebukse,
Sjefsmegga Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Spørs hvor flink man er til å vaske klær. Minimum er vel 3-4 fulle skift, men så blir klær slitt også, så man bør ha slik at man har nok til å reise bort ei uke eller to i hvertfall uten å måtte vaskeklær. Undertøy bør de ha mer av, samme med sokker, strømpebukser, trøyer ol. Super eller ull undertøy er det lurt å ha 3 sett av i hvertfall. Yttertøy bør man har dobbelt opp av, hjelper fint lite å ha vanntett Reima hvis de tisser seg våt, så to dresser, to sett regntøy, to sett støvler og sko til hver sessong.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 19. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2009 Takk for svar Da ser det ut til att jeg slipper stor handelen.. snuppa har 16 bukser , 5 joggedresser, fjørten t-shorter og lang ermede t-shorter, 12 gensere, div kjoler og skjørt , en skuff med sokker og en skuff med strømpebukser. 1 helly hansen dress og 1 reima dress 2 sett regntøy ( med avtagbart for) og gummistøvler , 5 pr "joggesko" og fjørten jakker , luer osv 3 sett ull longs og trøye/ body.. Lillebror har omtrent det samme, så da er det vel egentlig bare nye vinterstøvler som trengs da Så bare så veldig tomt ut i skapene deres nå, men det er kanskje ikke så rart siden di har rimlig store skyvedørs garderober begge to.. Og det blir vel fylt opp litt til utover kjenner jeg meg selv rett he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå