¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Har vært her inne en liten stund nå, men har jo ikke presentert meg ordentlig. Jeg er i uke 31 nå har 70 dager til termin i dag:) Jeg har 2 barn fra før 1 på 2,5 år og en liten jente på 10 mnd. Så jeg får 3 barn på 3 år. Alle rundt oss sier vi kommer til å slite oss fullstendig ut, og har ikke bare vært positive, men det er vi. Og kjempe glade! Vi vet det blir slitsomt, det er det jo allerede til tider, men tenk så gøy med 3 barn i så lik alder. Og så fint det er å ha søsken:) Nei, nå gleder jeg meg til å få ut denne ungen, har beynnt å bli tung og har en del vondt i ryggen.håper bare tiden frem til termin går fort. lykke til ale sammen..
Fjortis76 Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Heisann! Tre tette kan vere vel så bra det, som stor aldersforskjell. Småbarnstida er travel uansett og som du sjølv seier så vil syskena ha stor glede av kvarandre. Me er i veke 40 no, 8 dagar til termin! Har to born frå før, gut 6 år og jente tre år. Dei er blitt så store og klarer det meste, så det blir rart å begynne på nytt igjen, men me gleder oss veldig og det gjer dei også Ynskjer deg og dine masse lykke til!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Hei og hå! velkommen inn hit. Er selv førstegangsfødende, så vet ikke hva det vil si å ha barn, men tror jeg selv har lyst til å ha dem tett, så kan de underholde hverandre, selv om det nødvendigvis ikke trenger å bli slik at de kommer overens. hehe:) Jeg har 3 uker igjen til termin, og jeg synes tiden har gått kjempefort hittil. Håper den gjør det for deg også. Lykke til videre
Vasha Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Heisann! Mange jeg kjenner sier at overgangen fra 1 til 2 barn var den størrste. Når 3 mann kommer er alt blitt en vane,og man har godt innarbeida rutiner, så de merker ikke så stor forskjell på om de har 2 eller 3 små i forhold til stress osv. Selv venter jeg nr 2, så jeg har ikke erfaring med flere barn ennå. Men dersom vi velger å få flere enn 2 så tror jeg ikke vi venter for lenge i allefall. Lykke til!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Hei:) Her blir det også 3 på 3 år;) Vi har bestemt oss for at det ikke blir så mye mer stress enn det allerede er, og at barna vil få veldig stor glede av hverandre oppover:) Har termin 10 nov, 2 dager før han eldste blir 3 år;) Men skal på sjekk på sykehuset den 26.10, og blir satt i gang om jeg er moden. Er ikke klar for fødsel enda, men blir det vel før dagen er der;) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå