Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Er så bekymret for jenta mi.. Hun er 8 mnd og går ikke ennå?? Har heller ikke så mange ord, bare mamma, pappa, hei, ha det, vov, pus, mø, bæ, bæsj, tiss, våt, undulat, fjernsyn, skinkestek og leverpostei. Skal jeg bare stole på at det kommer? Synes også hun er litt sen mtp pottetrening. Riktignok bæsjer hun på potten daglig, men trenger fremdeles bleie om natten. Bør jeg kontakte HS? Er så usikker...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Vet ikke helt hva du prøvde på her, siden det var for teit til å være morsomt og for overdrevet til å provosere (alle skjønner jo at det bare er tøys), så jeg får vel gi deg en hyggelig påklistret latter da, hahaha.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Hm. Var det for subtilt? Nei, jeg prøvde å etterligne damer som er bekymret og tilfeldigvis fletter inn merittlisten til kiden samtidig. Synes jeg var litt vittig jeg da.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 hehehehehe......jeg synes også det var morsomt. Er mange slike innlegg jeg rister på hodet av......
Gjest Tale30 Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Jeg syns egentlig at det høres ut som om at hun ligger ganske langt foran jeg. Skinkestek er et ganske vanskelig ord da..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Neii...hun ligger laaaangt bak.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Pøh, skinkesteik er lett, personlig var jeg mer imponert over undulat
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Å herregud... Du skulle ringt HS for leeenge siden. Det der gjorde mitt knøtt fra 3 måneders alder. Nå snakker hun i fulle setninger, løper rundt, har tatt av støttehjulene på sykkelen nylig, går på do og tørker seg selv. Hun er 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Phø...sønnen min kunne alt det der få dager etter at han ble født. Så datteren din ligger way far behind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå