Gå til innhold

S:I:V Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

så det var noen som snakket om at det skulle stenge fam avd der 1 des, var innom der forrige dagen og spurte jordmor om dette ,, og det stemmer, de har visst ikke penger til å fortsette dette, men nå er det badekar på alle rom uansett hvor du føder hen sa hun så det var ikke noe stort tap mente hun, kikket forresten på fam rommet mens jeg var der, og syntes ikke det var no spes der, kun dobbelt senga da, men den er du vel ikke avhengig av? får madrass så mannen kan sove på gulvet også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmora mi fortalte at det er ikke bare familierommene de skal stenge, men fødestua.. Den avdelinga der det er litt roligere tempo, men kun akkupunktur og badekar som smertestilling.... Ikke det at det er veldig viktig for meg å føde uten smertestillende, men jeg har noia for å havne på dobbeltrom med noen jeg ikke trives sammen...

Kan si at det er ikke fødselen jeg gruer meg til, men hvem jeg må dele rom med etterpå... Drar rett hjem hvis jeg ikke trives...

Derfor syntes jeg det var synd at fødestua skulle stenge... Hørtes ut som en avdeling hvor man får litt mer privatliv ettersom man føder og bor på samme rom.... alene..

Men jeg rekker det jo før de stenger så får jeg heller se hva jeg gjør neste gang :)

Skrevet

jeg har termin 19 oktober, og siden dett er nummer tre for meg tenker jeg at jeg vil hjem samme dagen, så lenge ungen er frisk og alt er bra blir det deilig å være hjemme i sin egen seng=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...