Marihøna73 Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Ønsker å ha en vugge i stua i tillegg til sengen. Har kikket litt men har lissom ikke fallt for noen enda. Er det noen som kan anbefale en fin en?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Bestilte en trevugge fra Bodø fengsel, som er laget på snekkerverkstedet der. Mange som bestiller vugge derifra ihvertfall. Har ikke bilde akkurat nå, men kan se om jeg får tatt et når vi satt sammen vugga og legge på profilen min.
alvamamma Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Vi har kjøpt Leander vuggen. Synes den er såååå fin :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Vi har trevugge fra snekkerverkstedet på Hamar fengsel. Kjempe fin syns jeg da. Har ingen bilde av den. Brukte den til storebror og skal nå bruke den til knøttet i magen.
Spinella Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Denne vugga falt jeg pladask for, synes den er supernydelig!! Den er liksom ikke så stor og voldsom, og ser på en måte litt gammeldags og koselig ut. Nå vet ikke jeg hvor hun som skriver denne bloggen har kjøpt vugga, men det er jo sikkert bare å spørre henne om. http://familienminogmeg.blogg.no/1251926844_bilder_av_sengen_og_s.html (Det siste bildet)
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Jeg har hengt opp Leandervuggen:)) Den er så nydelig, tar jo ingen gulvplass siden den henger i taket og tenk så deilig for babyen å ligge oppi der *sukk* =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå