Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hun har fått morgengave, som er tradisjon hos oss. Men hovedgaven til henne har jeg ikke kjøpt ennå, rett og slett fordi jeg aner ikke hva jeg skal finne på... Hva har deres 3åringer fått? Eller hva har dere tenkt å kjøpe til dem i bursdagsgave?! (må legge til at hun er en bortskjemt liten frøken og har sikkert en million ting:p)
Snart 3 søte små ;) Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 lillemor her fikk sånn "ordentlig" dukkevogn fra brio, baby so real dukke ( som tisser og spiser osv - stor suksess )bilsete,høy matstol og "stellesenter" .. Skal bli storesøster i okt , så tenkte det var morsomt for henne om hun hadde sin egen baby , ho kan stelle med da men det er jo veldig forskjellig hva disse treåringene leker med da
Fire småtroll Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Det var vel til 3-års dagen eldste fikk tohjulssykkel tror jeg..
flypapir Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Hva med å kjøpe f.eks en brio togbane? Det er stooor stas for vår 3åring Eller så kan du jo tenke litt vinter? Snøw Racer, ski ol? Eller kanskje fylle på med lego? En "ordentlig" babydukke? Anabelle sin er veldig fin..
Gjest Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Takk for svar. Hun har "ordentlig" vogn, med både bag og sportsdel, hun har en 7-8 dukker, deriblant en som gråter og blir syk og sånn, og to tissedukker... Hun har også bilsete, matstol og stellesenter til disse dukkene. Så det funker, men hun har det jo allerede:)
Gjest Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Hun har både 2 og 3hjulssykkel, så det blir det nok ikke gitt... Men tusen takk for svar:)
Snart 3 søte små ;) Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 da er det ikke godt å si du he he .. Har du endt opp med å kjøpe noe da ??
Gjest Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Hun har Briotog, både noe nyere og noe fra jeg var liten. Det er ingen slager her... Det er for lite rosa og glitter:p Haha... Hun har ganske mye arvelege fra eldre fettere og kusiner, men vi har ikke tatt det frem siden lillesøster fremdeles putter alt mulig i munnen... Du har duplo og megablocks som er i bruk.. Hun har også dudler (stumpski), akebrett og rattkjelke har oldeforeldrene klar såvidt jeg har skjønt. Dukker er det som nevnt mye av her allerede. Men tusen takk for innspill, kom gjerne med flere, kan jo hende jeg plutselig ser den tingen som "hun bare MÅ få" i gave...
Gjest Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Hun har jo fått noe, men den store hovedgaven ville jeg vente med til jeg så hva hun fikk i dag. Sånn at jeg ikke liksom allerede hadde kjøpt noe av det gjestene kom med:)
Mille** Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Vi har kjøpt hund til 4 åringen. En helt allergivennlig, renslig, røytefri hund. Den er skikkelig kosete, lager lite lyder og trenger ikke noe mat og drikke. Tror vi betalte 500,- for den på lekebutikken, inkl. batteri. ;o)
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Vi kjøpte den fisher price laptopen til vår jente som ble 3 i forrige uke. Ble en kjempehit, En annen ting som var populært blant gavene var sparkesykkel.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 19. september 2009 #12 Skrevet 19. september 2009 Duplo-hus cd-spiller og koselige cdèr leke-microfon på stativ Bord og stoler til rommet My little pony (stor lilla som nettopp har kommet i butikken) Dukkehus Leke-kjøkken fra ikea Barbie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå