Rosmarin*fødeklar* Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Forrige helg var vi på besøk hos noen venner, og jeg sa til mannen at det ble siste gang før fødselen at han fikk drikke, da jeg helst ser at han er i kjørbar stand når det først skjer. I går kveld hadde han bedt en kamerat på besøk, og han kom med en sixpack øl. Mannen lurte p om han fikk ta en pils, og jeg sa at en er jo sikkert greit, men du trenger ikke drikke deg full. Joda, han tok en pils, og ettr det blanda han seg en karsk, og det ble flere. Kl 01 tok jeg kveld, men våknet flere ganger i natt av høy musikk og skråling. 06.30 i morges kom han og la seg, drita full! Jeg har 8 dager til termin, men man vet jo aldri når ting skjer. Hadde fødselen startet nå hadde jeg tatt en taxi, og ikke giddet gi beskjed engang, så irritert er jeg nå. Han drev og la ut til kompisen i går om at han hadde ikke planlagt noe fødsel enda, for han hadde så mye han skulle gjøre i dag.... veldig mye han får gjort ja, bare sove ut rusen! Dagens utblåsing fra meg...
MillyMy Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Åh kjenne æ blir sint bare av å lese det ! har enda nå å 20 dager igjen. men drita drikking e det stopp på her ! Forje helg var det en fest typen apsolutt ville på. han smiska alle veia. Sku sende meg bort med søskenebarne mitt, så han kunne fære ut. Sa bare til han at det kommer ikke på tale. tenk viss det skjer nå. søndags morra hadde jeg fått blødning. Da sa jeg bare til han. Nå kan vi være glad får at det ikke gikk din vei igår !! Enkelte gang virker det som om de ikke tenker i det hele tatt !!
ormeynglet Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Åh, fy faen, jeg hadde blitt lyn forbanna!! Jeg er også sur på mannen i dag, men fordi han lovet å stå opp med barna i dag, og det gjorde han jo ikke!! Sitter foran pc'n halve natta istedet. Forbanna krapyl! Har heldigvis i det minste vett til å ikke drikke. Hadde han drikket seg dritings nå så hadde jeg seriøst tilta, og jeg hadde heller ikke sagt fra hvis det ble fødsel. En bakfull, stinkende mann vil man IKKE ha med seg på føden. Nei, vet ikke hva du skal gjøre, men han bør få gjennomgå litt i dag! Trøsteklem til deg!
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Huff, mannfolk. Jeg har 70 dager til termin i dag. Og i går spurte sambo pent om han kunne dra på konsert den 7november, da må han sove hos sin bror i trondheim. Vi bor 2 timer unna. Tar jeg ikke helt feil har jeg 21 dager igjen til termin den dagen. Vi har 2 små barn i tillegg. Hmm, men vi bor i 2 manns bolig med svigers så jeg sa det var greit. Da har jeg iallefall barnevakt og hvis jeg helt ut av det blå skulle føde 21 dager før så får jeg føde alene da, sa jeg. hehe, tror han ble litt usikker da gitt. Men alt kan skje, heldigvis skjedde det ikke deg denne gangen=)
misscelia Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 nå blir jeg irritert, helvetes mannfolk, de er ikke klare til å bli foreldre det er helt sikkert, husker da jeg fikk min første, han ble med til sykehuset og etter det kom han på besøk en time de to dagene jeg var der, og da sov han i stolen med ungen på fanget, husker jeg var så lei meg fordi alle andre hadde fedrene der hele dagen nesten, mannen min hadde ferie og vi så han ikke=( da vi kom hjem måtte jeg bare sette ned bærebagen og begynne å skure huset, der hadde det vært en tre dagers fest og absolutt alt var klissete av div drikkevarer og møkkete glass over alt, den tullingen fikk jeg 2 barn med,,,, idiot,, har funnet meg en mann som ikke har tatt noe å drikke hele svangerskapet, han sluttet å røyke sammen med meg og nå gleder vi oss sammen til dagen kommer og self også til den dagen vi kan ta noen øl igjen å kose oss med rødvin,, sånn som mannen din holder på fotjener han ikke engang å¨få bli med, hadde det vært meg, og det kan jeg si nå i ettertid,,, hadde jeg visst hadde jeg deff tatt med meg noen andre på sykehuset
b77h Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 uff, mange eksempler her som jeg blir skikkelig sjokkert av å lese!! Ser jo også hva fantastisk mann jeg har, for dette ville han aldri gjort. Og jeg ville heller ikke tolerert det. Til deg hvor mannen satt og drakk til morgenen og du ikke fikk sove - var det meg hadde jeg kastet kameraten ut for lenge siden! Og bedt typen/mannen om å slutte å drikke! Dere må stille krav til de også, når de oppfører seg som drittunger. Syns det høres helt utrolig ut.... Si at dere trenger trygghet og stabilitet rundt dere nå. Det er jo kjempeviktig å vite at mannen er der når vannet går - helst i edru og kjørbar tilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå