Gå til innhold

kan jeg bruke tampong??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg er ferdig med renselsen nå, har ikke vært antydning til blod på 4 dager(snart 5 uker siden ks).

i natt har jeg hatt kraftige menssmerter, og siden jeg ikke ammer regner jeg med at mensen er på vei(fikk den 4-5 uker etter fødsel sist også..).hvis jeg nå begynner å blø, kan jeg da bruke tampong??er så grusomt lei av bind nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet minst 6 uker etter fødselen... Ikke verdt en infeksjon.

Skrevet

ok..er vel sikkert tryggest det!håper mensen ikke kommer, men kjennes mistenkelig ut som den, og jeg hadde el-smerter/slim for et par uker siden...

 

takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...