mamman til lillegutt Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hvorfor er det sånn at når det er pappan sin tur til å stå opp med lillegutt kan han sove til både kl 7 og 8, men når det er min tur så våkner han kl 6 og gjerne tidligere? Hvorfor, hvorfor???
-MtG- Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Det er bare for at vi skal bli gale. Jeg kan egentlig ikke klage da jeg får sove nesten så lenge jeg vil hver helg, men når det innimellom er avtalt at jeg skal stå opp med barna kan du banne på at de er oppe i 5-tida. Ellers sover de til rundt 7.
Blind Gudinne Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Det der hørtes jammen kjent ut! MEns jeg var hjemme i permisjon startet dagen gjerne mellom halv 6 og 6. Da pappa var hjemme i sin perm, ja da startet dagen gjerne mellom 7 og 8! Og det var på begge unga!!! Så han skjønte liksom ikke helt hva jeg klaget på..... Og sånn er de fortsatt.... Sover lenge på pappa's skift, men ikke på mitt =(
mamman til lillegutt Skrevet 19. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2009 I morgen er det pappan som skal stå opp med lillegutt. Han kommer helt garantert til å sove lenge i morgen, det skulle ikke forundre meg det grann. Litt urettferdig detta altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå