LivK har født Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 ...man våkner kl to om natta og bare MÅ ha luft fordi mannen flere tiiiimer tidligere var så syndig at han varmet seg noen wienerpølser og ikke ble kvitt pølsevannet med en gang!!! Så ligger man der, i et iskaldt soverom, og bare blir mer og mer våken, før man til slutt gir etter for ulvehungeren og står opp for å spise nattmat. Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har hver gang fått en helt utrolig følsom nese, pluss at jeg stort sett ikke sover - så nå vet jeg at jeg er i rute! Mannen min vet det og, stakkar, haha, jeg flipper hver gang han skal lage seg noe godt til kvelds! Huff, ikke bare bare å leve med gravide i hus... Hvordan går det med dere andre?
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Når parfymen til mannen som du ellers elsker plutselig lukter forferdelig. Når man ikke orker plukke opp det man mistet på gulvet. Når føttene ser ut som oppblåste engangshansker.
2tettebabyer Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 når man kan lukte hva mannen spiste på jobb dagen før. når han pent må gå å pusse tennene etter at han har røyket om han vil ha et lite kyss. når plutselig over natta så finnes det mange flere gravide i gatene enn dagen før.......
jente08&jente2010<3 Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 - da man er på handling med sambo, og han skal bøye seg ned etter handlepose ved kassa, og du holder på å slå til han, fordi han kommer borti deg! - gråter for alt, og da mener jeg alt - sokkene er alt for trange (17+3) -takler ikke at sambo puster på meg - eller at han kommer borti meg med andre ord ET SKIKKELIG HORMONTROLL men er bedre denne gangen enn sist, for da kastet jeg lommeboka mi med 100kronestykker i, rett i hodet hans, så den traff øyet og han fikk en stooor blåveis... jaja...vi tar det med et smil:)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 1.... når kvalmen river i systemet og det eneste man har lyst på er en diger burger med masse ost.... 2.... når man griner av hotel cæsar (er det mulig liksom....) 3.... når man irriterer seg grønn over helt uvesentlige ting... 4...når man får omtrent blackout hvis man ikke er i seng før halv ti en kveld.
mine to små. Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 ... når du begynner og hylgråte fordi samboeren smurte feil pålegg på brødskiven, og enda mere når han sier "hva skal jeg smøre på nå da?" og du svarer "vet vel ikke jeg.. finn det ut du" (jepp, jeg er flau i ettertid ... når du kaster samboeren ut på sofaen 4 natten på rad og sier han puster for høyt fordi du vil ha plassen i senga for deg selv (har 180 seng)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Når en plutselig får dilla på ting man ikke likte før... Når en plutselig får avsmak på ting man liker osv...
3 er nok! Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 -Når man hiver kakedeigen i kjøkkengulvet fordi den er for seig -Når man blir lei seg når postkassa er tom (ikke en gang en regning = ingen er glad i meg) -Når man i det ene øyeblikket hater naboen fordi han går forbi ytterdøra di for så i neste øyeblikket går opp og gir han hjemmebakte pizzaboller
Anja83 Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 -når man er blitt totalt kontrollfrik, og hele tiden må sjekke at samboeren har kontroll på alle avtaler til det barnet man allerede har. -når samboeren plutselig bryter ut i latter pga hvordan kroppsfasong man har fått (er liksom ikke helt flott gravid ennå, bare rar og småtjukk enkelte steder:)) -når man drømmer helt ville ting, som feks at legene trodde det var noe galt med babyen i magen min, og den eneste måten å sjekke det på var å ta babyen ut, sjekke den, for så å putte den inn igjen i magen. Hahaha, innmari praktisk det da.. -når klokka er 23.15 på lørdagskvelden, og man er så trøtt at man bare må si god natta, og tusle i seng.. ha en fortsatt fin kveld, til de som fortsatt holder klarer å holde seg våkne.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 ... når du må på do og tisse HELE tiden!!!:S
smilet72 Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Når man går som en pingvin og peser som en flodhest når man har gått opp noen trapper
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 - når man sipper over melodiGranprix JR - når man ligger i senga å furter å griner i 3 TIMER over noe dumt DU har sagt til samboeren... - når man driter kaninbæsj hele tia.. - når man hver natt til fast tid må opp å tømme blæra, bare fordi du MÅTTE ha ett stooort glass sjokomelk før du la deg...
* * felicia** Skrevet 20. september 2009 #13 Skrevet 20. september 2009 Hehe, ler meg i hjel. Når man til vanlig er en ganske rolig og diplomatisk person, men plutselig finner ut at man er en surpromp. Når man kaster opp av parfymelukt, hvis et av barna har glemt å trekke ned i do, hvis det står oppvask på benken eller hvis noen promper. Når man begynner å gråte ved å tenke på noe trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå