Gå til innhold

Voksi Urban vs Odenwälder ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med disse posene, men stilt samme spørsmål for noen dager siden og har bestemt meg for voksi urban.

Skrevet

Brukte voksi til første jenta, har no brukt Odenwalder til nr 2 å e veldig fornøyd med den. Voksien e veldig varm og fin, men eg syns den e for stor og uformelig i vogna.... men e jo smak og behag...

Skrevet

Odenwälder helt klart! Ja, den tapte testen på TV2 Hjelper deg, men hvis du går inn på Barnas Hus sin nettside og klikker deg inn på posen, så kan du lese hva de skriver der. Posen tar ikke fyr ved å bli utsatt for sigarettglo eller gnister. Jeg er kjempe fornøyd med min pose, den er smal, men lang, noe som gjør at store barn kan bruke den, samtidig som det ikke blir trangt i sportsvogna. Dessuten er den kjempe god og varm. Sønnen min sov i den bare i ført tynn ullstrømpebukse og tykk ullgenser om vinteren, trengte ikke mer klær inni.

Skrevet

Vi har voksi urban og er kjempe fornøyd :D

God pose som mini koser seg godt i. I vinter som var lå han ute å sov i ca. 2 timer i rundt 10minus, å var god og varm når han våknet :)

Kan anbefales på det sterkeste.

Ett annet pluss er at det følger med 2 overdeler, en kort og en lang, så man lett kan bytte når babyen blir større :)

Den kan også benyttes som vanlig sovepose når ungen er vokst i fra soving i vogna. Den er såpass lang at den kan brukes opp til ca. 4år :)

Skrevet

Signerer Oktavia, og anbefaler alle dere som maser om den tv2 hjelper deg episoden til å gå inn på www.barnashus.no og lese hva som står om posen og den testen der. Vil heller ha en pose som ikke er bromerte flammehemmere i jeg da...dere kan no google det og se hva som står om de.

Har brukt den posen i 3 år og har aldri vært utsatt for noe fare ved den i det hele tatt, og skal no til å ta den i bruk på barn nr 2 snart.

Skrevet

Noe som heter odenwälder holly og lammy XL. Hva er egentlig forskjellen? Har holly lammeskinn inni? Eller bare fleece? Og hva ligger nypris på?

Noen som skal selge...?

Skrevet

Holly er posen med en bamse inni posen, ikke akkurat fleece, men god og myk for barnet å ligge på.

Lammy XL har lammeskinn inni (som også går an å ta ut)

Holly koster vel ca 1800kr ny og Lammy XL ca 2300kr tror jeg.

Men tar du turen innom finn.no finner du masse poser til salgs, Hollyposene pleier å ligge på 8-900kr der.

Jeg vil si Holly holder i massevis, de fleste har et lammeskinn de kan putte i posen skulle det bli for kaldt, men det er jo dun så selv med vinterbaby holdt det for meg å kle henne i et tynt lag med ull og putte henne i posen, da var hun god og varm uansett vær.

Skrevet

Lurt på det samme selv. tror jeg vil kjøpe voksi urban.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...