Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt på en minne tattoo av sønnen min ...men nå kom jeg på at jeg vil ha dette diktet på kroppen min en plass

Ser du stjernene, liten,

fra der hvor du er?

Ser du månen som speiles i vannet?

Ser du jeg gråter?

Jeghar deg så kjær.

Vet du hvor dypt du er savnet?

Fryser du liten - eller har du det godt?

Kan du høre meg, liten?

Når tankene frem?

Kan du gi meg det svaret jeg trenger?

Er du omsvøpt i glede og varme og fred?

I hvile på dunmyke senger?

Elskede unge,

får vi treffes igjen?

Aldri fikk jeg se deg vokse opp.

Aldri fikk jeg lære deg å kjenne.

Men jeg vet en dag,så ses vi igjen kjære Markus.

Hadde det ikke vært kult om jeg hadde det på den ene siden av ribbeina om du skjønner? Pluss fotavtrykkene til Markus under diktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nydelig dikt, men tror du ikke det kommer til å bli mye tekst? antar at skriften må være forholdsvis stor for å være lesbar. men- diktet var nydelig og syns du skal følge din magefølelse med dikt og fotavtrykk. vakker måte å minnes sitt englebarn

Skrevet

Nydelig dikt, men alt for langt dessverre. En tatovering skal tåle tidens tann, og med så liten skrift som dette ville blitt så ville det begynt å flyte i hverandre etter noen år. Du må nok begrense det til maks to linjer tror jeg.

Skrevet

Satt å så på Miami Ink i går ser du,og der var det ei som fikk en tattoo med masse skrift,men vet ikke hvor mye som ble skrevet da....

Men jeg får finne på noe annet da :)

Takk for svar iallefall

Skrevet

Hva med å bare ta ``Aldri fikk jeg se deg vokse opp.

Aldri fikk jeg lære deg å kjenne.

Men jeg vet en dag,så ses vi igjen kjære Markus.`` og fotavtrykk?

Er helt med på trykket!!Jeg angrer som en helt at jeg ikke tok trykk av min levende sønn for det er noe jeg virkelig ville tattovert...

Skrevet

Ja det er jo en ide å ha som skrift. Eller gjerne ett annet bittelite dikt jeg har dikta. Hmm...får se :) Har en kompis som er flink på å lage tattoeringer,så kan høre litt med han og.

Jeg har ikke tatt avtrykk av Adrian sin fot enda,men må snart gjøre det! Selv om han er 9 mnd hehe

Skrevet

Det var et nyydelig dikt! Men er enig med loppa her, de to linjene hun nevnte sier jo ALT egentlig. Ser for meg at det hadde vært skikkelig bra med de to og fotavtrykk :o)

Skrevet

Nydelig dikt, men aldri i verden om du må finne på å tatovere det på kroppen din. Altfor langt, og ville blitt vanskelig å skjule.

Men nå synes jeg tatoveringer er grusomt uansett, da.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Eg syns me ska ta turen te miami...han ami hadde sikkert fiksa det han haha:)

Men det er alt for langt da..sånn helt oppriktig, men litt av diktet går jo:))

Tatoveringer er kjempefint så lenge de står i stil og at det ikke blir for mange:)

Jeg har jentene mine på skuldrene i ganske stor skrift...jeg vil har fødsels dato under tenkte jeg..hvis det ikke blir for stort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...