Gå til innhold

jeg var til healer for ca. et år siden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hun sa hun kunne se noe galt med skjoldbruskkjertelen min! Jeg nevnte ingenting om dette på forhånd, jeg kom dit for å få fjernet dårlig energi og å få snakket om forskjellig jeg trengte hjelp til. Så sa hun plutselig at jeg burde sjekke dette opp med lege.

Jeg har faktisk lenge, og lenge før jeg var til healer trodd jeg har problemer med for lavt stoffskifte. Jeg har hele tiden vondt i kroppen, den er tung og treig. Jeg glemmer fort ting, og føler ALT går treigt hos meg. Jeg har gått mye opp i vekt, og trening hjelper ikke. Ikke har jeg snurten av energi og hadde jeg kunnet, er jeg sikker på jeg kunne ha sovet i dagesvis! jeg er kjempetrøtt hele tiden og føler meg rett og slett syk. Det verste er at jeg er bare 22 år, men føler jeg har kroppen til en på 80!!!!

..ja jeg har vert til lege, men han ville ikke tro healeren og feide bort "problemet"

hva tror dere? er det noen healere her ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du bør si at du vil ha full sjekk på dette. Ikke si at du har vært til healer, men heller "overdriv" symptomene du har, slik at du faktisk får en skikkelig sjekk.

Jeg har selv vært til homeopat med iris-diagnostikk som så at jeg hadde vært gravid 2 ganger, selv om jeg bare hadde 1 unge da. Jeg hadde en SA i uke 6-7 rett før dette barnet...... Det så han.

Og jeg har vært til healer som så vansker med høyre hofte, uten at jeg hadde nevnt noen fysiske problemer på forhånd. Den hoften har alltid laget trøbbel for meg. Han sa jeg måtte passe på fremover med akkurat dette.

Skrevet

Trenger bare ta en blodprøve for å sjekke stoffskiftet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...