Gå til innhold

Denne barnestolen er livsfarlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...står det på klikk.no:

Bilsete det er snakk om er fra Emmaljunga og heter First Class 0+.

Vi har bestilt et slikt sete. Det var 1690 kroner for setet og 1690 kroner for basen.

Når jeg fortalte dette til min mor kunne hun informere meg om denne testen de hadde gjort på det i Sverige.

Jeg lurer nå på om dette faktisk kan være fakta. At de selger et sete i Norge som fikk et slikt resultat på en test. For det må da være godkjent or å bli solgt her til lands?

Noen som har brukt dette sete eller har tenkt til å gjøre det?

Tror nok vi ende opp med et annet sete nå, for mannen hev seg over meg med en gang han hadde lest (og sett) dette.

http://www.klikk.no/motor/bil/article466043.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å ha lest at produsenten rettet opp den feilen med en gang etter testen. Men en kjapp telefon til Trygg Trafikk er sikkert lurt. Så slipper du å ha kastet bort penger på et sete.

Skrevet

Vi har det setet men uten base.

I en test så kom det som du sier: dårligst ut...men det var når det var montert på basen. Uten basen så var det et av de beste i test :-)

Så dere kan trygt bruke selve setet, festet med bilens belter, men før jeg brukte basen ville jeg undersøkt litt mer om de har rettet opp feilen som førte til at setet løsnet fra basen i kollisjon i bare 60 - 70 kmt

Skrevet

Hei! Huff! jeg har også bestilt dette setet med base.

Bestilte det etter å ha lest at alle basene som ble levert etter Mai -09 var oppgraderte og fikset.

Men så ser jeg på testen at den ble utført i Juni (!!!)

Tok kontakt med butikken jeg har bestilt setet i (i Sverige) og fikk beskjed om at alle basene nylig var oppgraderte og at det ikke var noen problemer med de.

Men så lurer jeg på hvem som har godkjent det denne gang???

Tenker at det må jo bli utsatt for samme test etter oppgraderingene! Før noen kan si at alt er orden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...