Liten snupp + liten spire =) Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg er 21 uker på vei og syns magen har kommet veldig fort denne gangen!!! Jeg har lagt på meg 10 kg allerede!!!!! Blir litt redd jeg, hvor skal dette ende???? Gikk opp 14 kg forrige gang og gikk ned 16 veldig raskt! Men nå er jeg redd jeg kommer til å gå opp mye mer!! Siden jeg har gått opp 10kg allerede! Hva tror dere?
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 synes ikke det høres mye ut med 10 kg. jeg hadde også lagt på meg 10 kg da jeg var i uke 21. Nå er jeg i uke 31 og har lagt på meg 11 kg... altså-vektøkninga var kjemperask de første mnd, men etter uke 21 så har jeg ligget stabilt. Magen har vokst, mens resten har vell krympet litt da. kanskje forbrenninga øker urover svangerskapet? Husk at mye av vektøkningen nok bare er vann og økt blodmengde.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Heisann! Jeg kan skrive under på at magen kommer fortere når man er flergangs! Jeg la ikke på meg før i uke 18, men nå har jeg allerede lagt på meg 7 kg! Er i uke 25 nå. Er litt breier over hoftene, litt kraftigere lår, en DIGER mage og svulmende pupper.. Erfaringen min tilsier at jeg legger mest på meg i mellom uke 20-30, og så mindre på slutten, så tror ikke dette blir så ille.
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 19. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2009 Puh.. takk! Ble litt letta når jeg sjekka det forrige helsekortet. Hadde lagt på meg ca 10 kg i samme uke sist og. Men så stoppa det liksom nesten opp. La på meg totalt 14 og det syns jeg er veldig greit! Håper på det samme nå og! Husker bare ikke at jeg var så stor sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå