Gå til innhold

I dag er det ett år siden han sa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. at han ikke hadde følelser for meg lengre, men var forelska i en felles kollega av oss. Etter 10 år sammen, hus, baby på 3 mnd og hund så gikk han hen og hadde ei på si, men etter litt tumulter og noen timer på fvk så valgte jeg å tilgi, og vi satset videre sammen som familie. Og jeg angrer IKKE! :)

Vi er idag en lykkelig liten familie, han er en veldig god pappa for sin datter på 16 mnd som forguder han over alt på jord. Vi har pratet oss helt ferdig med hele greia, og gått videre med livet.

Det rare er at jeg trodde folk ville se meg som svak som tilav han og tok han tilbake, det er iallefall de tilbakemeldingene jeg har fått her inne.. :P

Men alle jeg møter (spesielt etter en øl eller to) sier de har fått en helt ny respekt for meg, at livet er ikke svart/hvitt, og at man må ha lov å gjøre feil.

Dette ble et innlegg uten mål og mening, men jeg bare måtte få det ut.

God helg, godt liv og skål! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal heller høre på ditt hjerte fremfor alle andres meninger synes jeg iallfall :)

Så gøy at dere har det bra! Eg så glad på dine vegne :o) Du fortjener det :)

Klem :)

Skrevet

Dette innlegget synst jeg var kjempe godt å lese:) Er i en lignende situasjon som dere var i, men i dag sa (x)-mannen, om vi kanskje skulle avvente alt, om vi skulle prøve å bo sammen litt til, da som venner, å se hva som skjer, og om vi har noe å bygge videre på! Jeg sa meg enig i det, om vi itilegg kunne søke hjelp på familievernskontoret! Og det ville han:) Har ikke helt fått det avkalrt om vi skal gjøre det slik, men jeg håper!

Er utrolig mye som har skjedd i vårt forhold i det siste, men jeg er villig til å gjøre alt for å legge alt bak meg, så lenge han også er villig til å gi alt for å prøve å få det til!

Er helt enig med deg, ingenting er svart/hvitt! Kjempe kjekt å høre at dere har fått det til, å at dere har det bra ilag:)

Å høre slike historier, gir meg håp om at vi også skal klare det:)

Takk for at du delte det, å masse lykke til videre:)

Skrevet

stå på!!! :o) Ingenting (nesten) er svart/hvitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...