Alvorlig Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Skal til syden og skulle gjerne hatt en vogn til å klikke Graco bilstolen fast i. Noen som vet hva denne heter og hvor jeg kan finne den? Har lett på finn.no, men vet ikke hva jeg skal lete etter...
Saftsuse 84 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 tror den heter trecko?? Men du kan helt fint bruke GT safari også! Den er mye bedre, syntes vi! Vi brukte den med bilstol oppi! Helt ypperlig!
Babyønske �� Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Vognene heter Graco, og Mirage er vel den mest vanlige, Trekko er en annen, men den er ganske stor. Var flere Trekko på finn såg jeg, og jeg fant hvertfall en Mirage. De fleste babyutstyrsbutikker fører også Graco.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 jeg har en graco mirage 07 mod jeg vil selge, som man kan ha bilstol på.. send pm om du er intr
Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg har en ubrukt graco trille i mørkebått, som en fester stol oppå, den selger jeg bllig, med trekk,regntrekk, koppholder Den ble kjøpt i 07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå