Gå til innhold

Ang. å misslike enkelte nick her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på sånn barselgreie med baby nr. 2 på HS i dag. Ble sittende å snakke med en annen 2 barns mor, og så kom vi inn på DIB/BIM, altså om vi var der inne. Hun fortalte at hun hadde vært aktiv der inne når eldste barnet var baby. Men at en bruker nermest hadde lagt henne for hat, laget hetse-innlegg og blandet seg inn i alle tråder der hun skrev, bare for å gjøre det klart at hun var hatet. Så hun sluttet å være her.

Jeg syns igrunnen fenomenet er ganske rart. Hvordan er det egentlig mulig å virkelig mislike et annet menneske/nick her inne, man vet jo veldig lite om hvordan dette mennesket virkelig er.

Jeg har sett flere tråder her inne hvor folk ramser opp hvem de ikke liker. Og det jeg lurer på er da: Hva i alledager er det dere legger til grunn for å kunne misslike personer bak enkelt nick?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke hvorfor folk blir hata pga nicket sitt jeg, men kan jo hende at de som startet tråden ikke tåler å høre andres meninger, men alikevel skal ha svar

Skrevet

Hva man legger till grunn for å mislike personer bak enkelte nick? Måten de skriver på og meningene deres, vel!

Men jeg synes det er helt på jordet å lage hetseinnlegg og forfølge folk i trådene, jeg foretrekker å ignorere de jeg ikke liker, jeg.

Skrevet

At mange her inne har problemer er vel ikke akkurat en ukjent sak..

Skrevet

Jeg har problemer med hun der emma&adrian dama,så jeg holder meg unna....

Skrevet

svara de kommer med er vel grunnen.

Skrevet

Kjenner du ikke til mobberens metoder? En velger et offer, og jobber hardt og iherdig til en knekker offeret. Hvorfor en velger den eller den, har mindre betydning. En vil bare ha et offer.

Skrevet

Det er da ikke noe mer unaturlig å mislike en person man møter her inne enn en man møter i virkeligheten? Hvis folk er ærlige her inne (og det er selvfølgelig ikke alltid tilfelle, mye tulleinnlegg her inne), så kommer jo ofte personligheten bedre frem her enn den kanskje gjør i virkeligheten.

Hvis det er et nick man alltid synes kommer med mye sprøyt så kan det sikkert være fristende å gå inn for å drite ut denne personen mest mulig (helt ærlig: det er et par nick her inne jeg selv har vært på nippet til å mobbe, men har bitt tenna sammen), men de fleste voksne mennesker bør være bevisst mobbingens mekanismer. Det er jo derfor mobbing eksisterer, både blandt barn og voksne. Fordi man rettferdiggjør det med at det er vedkommende selv som stiller seg lagelig til for hugg.

Når det er sagt: Det er ikke mobbing å svare på en tråd. Og svaret trenger ikke alltid være støttende. Når du spør, får du svar. Det er ikke mobbing.

En ting jeg ikke skjønner: Hvorfor ikke bare skifte nick å begynne på nytt hvis man opplever seg stemplet her inne?

Skrevet

23.49

Det 23.29 mener er: mange som skriver innlegg her inne, og spør om andres mening. Og når folk kommer med sine meninger, så takler ikke HI det.

Skrevet

Jeg har vært her inne lenge, og har fortsatt til gode å mislike et enkelt nikk. Det er noen nikk jeg helt klart ser at jeg står en god del unna sånn helt meningsmessig, men hvis vedkommende engang skriver noe jeg er dypt uenig i, så kan den samme plutselig skrive noe jeg er helt enig i en annen gang.

Dessuten er det meningene til enkelte jeg kan mislike, ikke person.

En person kan være gullende god fordi om de kan ha meninger JEG mener ligger bak mål.

En annen ting er at jeg husker ikke engang fra tid til annen hva dlags meninger de måtte ha om alt, så krangler vi den ene dagen, er jeg venn den andre. Holder aldrig en uenighet imot noen.

Skrevet

Er da fullstendig naturlig å mislike "folk" her, akkurat som ellers i verden. Og i mange tilfeller er det ikke mye til tap når folk trekker seg ut herfra heller.

Skrevet

Nei du er jo en av dem som har hetsa ut brukere her suglut så du vet det vel.

Skrevet

Har sug lut hetsa brukere? Det har jeg vanskelig for å tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...