Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 http://annenvinkel.blogspot.com/2009/09/kanskje-de-heller-stemmer-pa-strengere.html?showComment=1253304834525#c5249555274423101442 Dum snille er norge som tar inn så mye flyktninger nå, disse flyktningene kommer til å gå i mot oss endag, slik som det holder på å gjøre i Tyskland snart. Muslimer tar jo over verden snart. De flytter litt hit og litt dit, tilslutt blir det mange av dem, at de da kan stå sammen og ta over !
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Huff, om bare denne "random"-bloggeren kunne skrevet dette før valget. Huff og huff!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Hahahahahaha *total latterkrampe* Dagens beste tulleinnlegg Gratulerer!
Dronningen! Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Skulle en privat blogg skremme meg?
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Nå er det jo ikke bare innvandringspolitikk FrP har på sitt program, det er en hel masse annet møl der også - denne linken er jo tydelig fra en FrP-elsker. Det er faktisk en god del andre innvandrere her til lands også, ikke bare muslimer - østeuropeere som ikke akkurat er mors beste barn, men som kommer hit helt lovlig som arbeidsinnvandrere. Skal du sende de ut også da, så mangler vi enda mer arbeidskraft her i landet. For alle nordmenn er jo hjemme med ungene sine og koser seg mens de mottar kontantstøtte, de har ikke tid til å jobbe...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Det er jo annen sak at norge tar inn arbeidskraft, men disse flyktningene de kommer til å gå i mot oss en dag.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Det var i hvertfall det dummeste jeg har hørt, (har ikke akk no med hovedinnlegget å gjøre), men å si at nordmenn ikke har tid til å jobbe og mottar kontantstøtte!!! Har da vel ikke med hva man har tid og ikke tid til! Kontantstøtta er for di som elsker barna sine og ønsker å tilbringe mest mulig tid sammen med dem! Dessuten er jeg enig med HI, vi må snart få opp øya!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 جميع المخالفين على نفس المنوال نفسه, وهو يوم سوف تتسلم مسلمي العالم ونكون عندئذ العبودية التي تحتاج منا إلى جعل لكم من الطعام مع شركائنا. حتى نتأكد لك وإلا فإنه مع الغذاء المنتظرة. وضغط الحارة من اسامة بن لادن. =) =) =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Jeg angrer fortsatt ikke i det hele tatt på at jeg stemte rødgrønt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 http://www.ssb.no/innvandring/ Og jeg siterer gjerne: "Av innvandrere er det flest fra Polen, Sverige, Tyskland og Irak, og 36 prosent av innvandrerne har norsk statsborgerskap. " Jeg tror kanskje det er på tide at folk skjønner at alle innvandrer verken har mørk hud eller er muslimer. Mange er faktisk fra bla. vårt kjære naboland og andre europeiske land. Visste du forresten at alle som kommer hit for å jobbe og skatte til Norge også kalles innvandrere? Jeg kommer nok ikke til å sette meg ned å gremmes over mitt valg pga en blogg fra en som så åpenlyst har et helt annet syn på Norge og verden i dag enn det jeg selv har.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 Hallooooo dumma. Den bloggen er jo linket fra dette: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=577334 Og det er ikke polen, sverige ei heller Tyskland vi skal passe oss for å ta inn, men det er Irak, Iran og Pakistan. Jeg er forresten selv utlending, men kommer fra ett "snillt" land og er ikke no flyktning.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Jeg angrer ikke i det hele tatt, men er driiiiitredd svensker! :-O
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Jeg prøvde; jeg stemte FrP........ Hva annet kan en gjøre? Nordmenn generelt er liiiivredde for å bli kalt rasister, og derfor går det den veien høna sparker på dette området. Tror nok mange av FrP's stemmer, kom nettopp pga dette med at en vil ha mer kontroll på akkurat dette området.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #18 Skrevet 19. september 2009 Jeg oversetter som anonym 22:37 prøver seg.. Alle lovbrytere på samme måte selv, en dag du får verdens muslimer, og da vi slaveri at vi trenger å lage maten med våre partnere. Så sørg for at du bare ventet det med mat. Trykk og varme fra Osama bin Laden. =) =) =)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #19 Skrevet 19. september 2009 Jeg stemte også på Frp!!!!! Nei til Jens
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #21 Skrevet 19. september 2009 Åja...så hvis vi hadde stemt på Siw så hadde resten av verden blitt overtatt av muslimer mens vi var trygge i lille "smarte" Norge? Siw er født til å være i oposisjon. Hvis hun hadde kommet til makta så tror jeg ikke hun hadde hatt så mye å komme med. Bare se på henne og Karl I når Lars S. lå nede. De hoppa og trampa på han. Ja sånne folk må vi ha til å styre landet. de unngår nok at vi kommer i krig med andre land.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #22 Skrevet 19. september 2009 Rart at ikke Vigrid fikk flere stemmer med all denne fremmedfientligheten. Å stemme Frp for å få ut invandrerne er jo en dårlig ide. Innvandringssaken var jo ikke akkurat deres viktigste sak og i en evt reggjering med Høyre, ville ikke det blitt noe annerledes, da høyre ikke ville gått med på å stenge Norge med hengelås. Jeg ler av deres uvitenhet. Stakkars oss når Osama kommer.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #23 Skrevet 19. september 2009 Jeg angrer ikke på at jeg stemte rødgrønt... Og jeg er jammen glad jeg ikke har slik fremmedfrykt som deg...
FerdigFødaForAlltid Skrevet 19. september 2009 #24 Skrevet 19. september 2009 Jeg bare fatter ikke hva dere som er så i mot muslimer er så forbanna redde for?! "Ta over verden"?! Det er 1,7 milliarder kristne i verden og 1,3 milliarder muslimer; er det skumlere at det er flere muslimer i verden enn det er kristne eller hinduer eller buddister? Jeg får fnatt når folk er så trangsynte at de tror at alle muslimer er ekstremister og vil "ta over verden" til enhver tid. Det er helt greit at norsk asylpolitikk bør omkalfatres og at integreringen må bli bedre, men så lenge folk oppfører seg så har det vel for pokker ingenting å si hvilken hudfarge de har, hva de tror på eller hvilket land de kommer fra? Tall fra 2005 viser at det finnes mellom 120.000 og 150.000 muslimer i Norge, det er en dråpe i havet i forhold til de 4.7 mill. resterende etnisk norske nordmennene i Norge, så vi er faretruende utsatt for å bli tatt over av muslimer her til lands...
Småtorsk Skrevet 19. september 2009 #25 Skrevet 19. september 2009 Det var en gang en viss herre med bart som påstod at jødene, gjerne i samarbeid med frimurerne, skulle ta over jorda om vi ikke passa oss. En verdenskrig seinere er det ikke like populært komme med den slags idiotiske pstander lenger, så nå har man funnet ut at alle verdens muslimer har en lignende konspirasjon på gang. Religionen er bytta ut, tankegodset er like teit og usannslynlig. La oss håpe det ikke får lignende konsekvenser denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå