Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hei. Har funnet meg verdens kjekkeste gutt, vi har vert sammen i ca 1 år og jeg er nå 7 uker på vei (planlagt graviditet). Problemet mitt er at jeg er blitt så sinnsykt sjalu, jeg har alltid vert litt sjalu, men nå etter at jeg er blitt gravid har det bare eksplodert!!!! Idag er han ute med kompiser, jeg vet at eksen hans er der og det gjør meg GAL å sitte her hjemme og tenke og tenke og dikte og fantasere!!! Er det flere som har blitt litt sinnsyke etter at de ble gravide???????? Hvor går grensen for å nekte han å gå ut??? Jeg kan jo ikke drikke så jeg synst faktisk at han ikke skal drikke heller!! Er jeg helt urimelig, eller har flere vert inne på tanken???? Føler jeg holder på å klikke...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Kunne du ikke ha vært med ut da? Og ja, du er urimelig hvis du forventer at han ikke drikker når du er gravid. Joda, dere er to om det, men at han drikker påvirker ikke fosteret. Men jeg hadde nå for min del ikke blitt sammen med eller gravid med en fyr som ikke var ferdig med festinga.
wanda71 Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Skjønner at du har det vondt og at det er slitsomt å være så sjalu, det har jo ofte ingenting med fornuft å gjøre men kun de plagsomme følelsene. Er ganske sjalu sjøl, men jeg roer meg som regel utover i forholdet når jeg ser at fyren er til å stole på. Pleier alltid å fortelle at jeg er sjalu, synes det hjelper og fyren vet hva jeg kan finne på å reagere på. Er nå gravid for 2. gang, har ikke merket at sjalusien ble værre men det er jo ikke så rart om den skulle bli det, man føler seg ofte mer sårbar når en går gravid og kanskje ikke så kjempefornøyd med kroppen heller. Vil anbefale deg å ikke nekte han å drikke eller gå ut med venner, blir ikke rettferdig for han så lenge han oppfører seg og ikke kommer hjem drita full til stadighet. Skjønner at du har det ekstra vondt når du vet at eksen hans er ute men du får tenke på hvor lite du føler for din eks og at det er deg han valgte å få barn med. Synes du skal fortelle til din sambo at du er sjalu og at dette har forverret seg etter du ble gravid(hvis du ikke allerede ikke har sagt noe), da er det letter for han å forholde seg til deg og ta hensyn. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå