chill+enda en til Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jepp. Lurte på om vi skal ta med alle 4 unga og reise på Fløien. Event en tur på Barnas Hus, for å se om de har noen spennende forestillinger :-) Eller mente du hva folk skal på kveldstid her i byen i helga?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 JA! Slappe av. I morgen skal jeg på hagesenter og kjøpe planter til et nytt bed. Skal jobbe i hagen. En liten gutt skal komme og besøke min gutt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 skal på besøk til svigermor og svigerfar og fortelle at de skal li besteforeldre for første gang om 6,5 mnd ...om jeg er blitt frisk igjen da
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 skal jobbe!!! =) og i konfirmasjon på søndag
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Hehe, Kanskje hun mente om vi skulle på by'n og feste og sånt. Litt av en trøtt gjeng i såfall (jeg er den festlige anonym nr. 1 som skal på hagesenter)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Her er det min ungehelg, så i morgen blir det åpen brannstasjon og på søndag blir det tur på Fløyen med en venninne som kommer med mann og barn fra Østlandet Og jeg ser sånn frem til en rolig helg med trollene mine =) Skal nyte hvert sekund =)
zethaline Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Vi skal en tur innom boligmessen,da vi holder på å pusse opp ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå