Gå til innhold

haha! Spark i uke 8!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren til samboern og dama venter sitt første barn, og i dag kunne de stolt fortelle at de begge kjente spark utenpå. I UKE 8!!!! Hahahaha, jeg klarte nesten ikke holde meg, holdt på å bryte sammen i latter! Men seriøse var de begge to! Trodde embryoet bare var en celleklump i uke 8 jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 8 faktisk? Et lite vidunderbarn på vei med andre ord, hehe;)

Skrevet

Uff, blir jo fælt når de finner ut at de begge kjente på tarmgass.

Skrevet

Ettersom fosteret begynner å bevege seg i uke 9, så er det jo ganske utrolig:-) Beina er små klumper i uke 8, så det kan jo hende de blir overrasket på ultralyd når de finner ut at de er ca 10uker lengre enn de tror;-)

Skrevet

Jøss et mirakel ha skjedd!! Lurer på om det kommer til å kunne gå på vannet å jeg... :P

Jaja hvis de har lyst til å tro at luft i magen er spark, så får de jo gjøre det! Hun kommer til å skjønne at hun har driti seg ut når de virkelige sparkene kommer senere i svangerskapet... hehe de ekte er jo ikke til å ta feil av :)

Skrevet

Ja, dette blir nok et vidunderbarn:) Stakkars, de var så sikre på at det var spark og ikke tarmgass fordi de kjente det samtidig, han utenpå og hun inni. Jaja, de får tro hva de vil. De var jo så glade så jeg turte ikke si at jeg også kan kjenne "spark" i magen på (min mannlige) samboer når han ligger rett ut på sofaen. Tarmene beveger seg jo!

Skrevet

hehe huffda :P da var de heldige :D

da jeg var 10 uker på vei fant jeg ut at jeg kjente spark (innvendig altså), og alle bare lo ;) hehe... men jeg var sååå sikker for det var akkuratt de samme følelsene som med min første!!! men da vi var på ul i uke 13 fant vi ut at den hadde dødd i uke 7 :/ så det var jo ikke noe inni der som kunne sparke i det hele tatt... men kjekt å tro da at det er spark man kjenner ;)

men førstemann kjente jeg de først i uke 18, og sambo i uke 19 =)

Skrevet

uff, trist å høre at barnet deres døde i uke 7, men det du sier beviser jo bare at man kan innbile seg mye rart... Selv kjente jeg spark i uke 17, men sabo kunne ikke kjenne det før ca uke 22 om jeg ikke husker feil.

Skrevet

husker ikke med nr 1..., men med nr 2 var det tidlig, rundt uke 11 tror jeg.

men da veldig svakt og kun innvendig selvsagt.

men å proklamere spark i uke 8 var vel noe drøyt?

Skrevet

Uke 8 ja faktisk!! He-he!!

Blir ett vidunderbarn dette da!! ;-)

Skrevet

HAHA, ja det er ingenting som er mer romantisk enn når mannen kan kjenne at fjertene fyker gjennom tarmene på sin kjære frue :D

De har aldri vært nermere hverandre...

Skrevet

Kanskje de er lenger på vei enn de tror?

Vi kjente spark utenpå i uke 16, har det tilogmed på film (ser at magen bevegre seg) syns det var himla tidlig jeg;)

Skrevet

Nå er jo uke16 dobbelt så langt på veg da, så ikke så unaturlig da!

Jeg kjente også godt sparkene i uke16/17, men i uke8 var det luft!

Skrevet

Hahahahaha! Jeg var på ultralyd i uke 8+6. 21 mm, hvorav halvparten var hode. Armer å bein var det faktisk vanskelig å se ordentlig, selv med bra ul-utstyr. Helt umulig å kjenne spark - og til og med utenpå! - så tidlig.

Skrevet

Herregud, det var verdens verste og/å-feil! Armer OG bein!

Sorry! Skriver med en hånd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...