Gå til innhold

Hva gjør dere på om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter dere som meg og glor på tv, eller har dere noe spennede å finne på? Her er det nok en tv kveld alene, og da sitter man jo å lurer på de merkeligste ting. Føler jeg har lite nettverk egentlig. Har ingen som kan komme å besøke meg når ungene er her, fordi de enten er alene selv eller har seriøse problemer med å gå fra mannen om kvelden. Så her sitter jeg... Og den eneste som er online på msn er eksen min, og han vet jeg er på kino med ny dame og har tydeligvis glemt å logge av. :/

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg strikker, leser bøker, ser på tv, gjør lekser, husarbeid, spiller tromme og synger(har musikk på studiene). Og jeg sitter på data, f.eks på Facebook, for nesten ingen er på msn mer. Jeg synes det er ensomt om kveldene til tider, men jeg prøver å finne på noe morsomt og ha det kjekt i mitt eget selskap.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Eg pleie og å kjede meg litt på kveldene.Gjorde det spesielt den første tiden da barnet mitt var så lide at eg ikke hadde annet valg,ville jo vær ein god mor og..Det var trist å sitte alene hjemme når eg viste at barne faren var ude og drakk og ga blaffen i meg og babyen.Og alle vennene mine og var ude.Ingen gadd og ofra ein tanke på oss.Ting eg pleide å gjør var og glo i tvenen,tenke på fortiden då eg hadde et fritt liv .Har følt eg var i fengesel i to år,ikke fått opplevde så mye av ungdomm tiden min når eg blei gravid..Men nå e det blitt heldigvis bedre.Nå e barnet mitt blitt større og Nå kan faren passa han av og te mens eg kan gå ud og ha det kjekt med venner.:)Håbe ting blir bedre for deg og;)

Skrevet

Her går det som regel i enten jobbing eller strikking/hekling når minsten er i seng.

Blir litt sosialisering på nett ifm jobben.

Har vel knapt noe liv utenom unger og jobb her :o)

Jeg har en kjæreste, men det går flere uker og mnd mellom hver gang vi treffes. Så jeg føler meg nesten singel lell, for jeg sitter da her alene med unger dag ut og dag inn :S

Skrevet

sitter hjemme om kvelden den lille som er igjen etter barnehage og jobb og sitter på nettet i helgene og tv i ukedagene. Har ingen som kommer på besøk om kveldene og ikke bruker jeg barnevakt noe særlig. Det er litt stusselig..i lengden

Skrevet

Dette her høres ut som en helt vanlig hverdagskveld for hvem som helst som har barn. Jeg og samboeren min, eller rettere sagt eks-samboer skal skille lag snart og vi gjer akkurat det dere beskriver her, Sitter på pc, ser på tv, sitter å glor rett og slett, ikke noe mere givende det... Bedre alene enn i dårlig selskap sier nå bare jeg....

Skrevet

Ja det er mye sant i det. Jeg har vært det jeg kaller "singel i ekteskap" før, og det er egenltig mye verre enn å være alene. Mer slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...