Brokade Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Gutten min på snart 3 er så fæl med neseplukking.. og han blir bare sint når vi sier at han ikke skal plukke. Så spiser han "saltpastillene" etterpå... *spyr* Noen med gode råd for å få han til å slutte? Eller skal vi ignorere det?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg bruker å si at om man skal plukke seg i nesa, så får man gjøre det på badet. Også skyller man det i vasken, for sånt skal man ikke spise. Har ingen barn selv, men jobber i barnehage hvor jeg sier dette
Brokade Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg har prøvd meg på den at han må på badet viss han skal plukke.. men da nekter han fullstendig.. men gjelder nok bare å være mer bestemt.. Ellers går d mye i neseplukking når vi kjører bil og sånt (tidsfordriv). Skal følge han inn på badet da når han starter i morgen...være litt mer bestemt og konsekvent..
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Er nok viktig å være bestemt. Han kan jo velge mellom å være i stua, men da må han slutte. I tillegg er han 3 år og i trass alder. Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå