flypapir Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg har alltid tatt med meg ungene inn i butikken/bhg/bensinstasjon. Synes ikke noe om å la dem sitte igjen ute i bilen. Man et jo aldri hva som kan skje. Men... Hva gjør jeg da når min jente på drøyt 3,5år insisterer på å sitte i bilen mens når jeg gjør småærend? Hva gjør dere? Jeg har nå latt henne sitte i bilen et par ganger ganger, noe som i grunn er helt imot mine egne prinsipper... Samtidig er det lett å velge bort denne kampen...
Gjest Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Eldstemann får evt sitte i bilen utenfor barnehagen, men ikke ellers (han er 4,5 år)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg lar dem sitte i bilen hvis jeg skal full fart inn på nærbutikken.
It's all about me Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Samma hvor mye 3.5-åringen skulle insistere vil det være lenge før han får sitte igjen i bilen alene. Helt utelukket å la han gjøre det, og takk og lov elsker han å bli med i butikken så det blir nok aldri et tema heller.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg følger aldri prinsipp, men alltid logikk
Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Sønnen min på snart 3,5 år har også begynt å si at han vil vente i bilen, men det år han ikke lov til. Hadde jeg bodd på et lite sted så hadde jeg kanskje gjort det, men her i oslo ? Nop.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Jeg skjønner deg og er enig med deg. Var au-pair i USA og der lot du ikke barna komme ut av synsfeltet. Men her har jeg stukket inn i nærbutikken når poden har sovnet i bilen.....ja det er i mot mine prinsipper, men jeg pakerer så nære døra som mulig slik at jeg har for det meste av tiden har hatt oversikt over bilen. Men det er ett leit dilemma...
flypapir Skrevet 18. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2009 Nei, det skjønner jeg veldig godt dersom du bor i Oslo. Det ville heller ikke jeg gjort. Men nå bor vi utpå landet og dette har vært utenfor nærbutikken. Men ting kan selvsagt skje her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå