♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Tok en hcg prøve på 10 dpo, den var på 30. 12 dpo var den på 82. Prøvene ble tatt med omtrent akkurat 48 timers mellomrom. Noen med erfaringer? Sjanser for at det er flere?
satser & vesla Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Hei. Jeg fikk ganske høy hcg og var litt forberedt på tvillinger pga IVF - innsetting av to fine egg. Men, det var kun en og det er ei jente. Har lest at jente kan gi høy hcg. Man vet jo ikke noe før man tar UL for å se antallet der inne. Lykke til!
snuffe Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Sjansen er der jo, men den stigningen du beskriver er ikke unormal for enlinger - stigningen går jo også ofte raskest helt i begynnelsen. Mellom noen av hcg-prøvene mine hadde jeg nesten 300% stigning over to døgn, men venter bare en.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Kjempefin stigning noe som tilsier at ting antagelig står kjempebra til der inne om ikke annet Tvillinger eller ei ? Det er vanskelig å si, som shute sier trenger ikke det å ha noe å si. Lykke til !
Lillevenn33 Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Helt vanlig med en tredobling helt i starten, så blir det dobling, og så blir det mindre og mindre stigning i løpet av ukene. Helt normale verdier. Jeg hadde høye verdier på 284 på dag 13, venter bare ett barn og det er en gutt. Så det trenger verken å være tvillinger eller jente Synes 84 var en helt normal verdi for et enling svangerskap og stigningen blir størst i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå