Gå til innhold

Underlig duft fra bleieområdet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket en litt ubehagelig duft fra min 4 mnd gamle babyjente, i bleieområdet. Hun blir selvfølgelig vasket regelmessig nedentil.

Hun har også begynt å ta litt med lanken sin nedi der også...hmmmm syntes det var litt vel tidlig men hun har vel bare oppdaget at det finnes ting nedenfor magen...hun er jo opptattt av beina også :) men tenkte kanskje hun klør eller noe.....

Noen forslag/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter kan fort få underlivsopp, så kan jo være det!

Datteren min lukter "underliv" fra tid til anen, men det forsvinner av seg selv fort, så har ikke fått noen annen behandling enn bading og vask.

Vi vasker henne kun rundt endetarmen, resten blir renset av urinen, hvis hun har bæsja så må vi såklart vaske litt inni alle sprekker.

Oppdager babyen beina så oppdager de andre ting også, så da er jo tissen spennende også, alt er jo en ny oppdagelse :)

Gi henne et bad og legg henne på et tisselaken under babygymmen f.eks slik at hun får lufttørka skikkelig innimellom,

Skrevet

Makes sense :) takk for tilbakemeldingen :)

Er jo ikke rart om de skulle få sopp når de går med den bleia hele dagen. Jeg er veldig nøye på at hun får luftet seg. Ligger uten bleie mange ganger om dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...