Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Noen som har noen gode, enkle og greie slanketips?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 forbrenn mer enn hva du putter i deg! Enkel mattematikk; det som går ut må være større enn det man putter inn, da blir resultatet negativt og man går ned i vekt. Et enkelt råd: TREN!
Agehya Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Spis lite og ofte, gjerne 4-5 ganger om dagen. Kutt ut sukker og fett, og hold deg til rene produkter av kjøtt og fisk. Om du ikke klarer å kutte ut f.eks. godteri og brus, gi deg sev lov til å kose deg med det en kveld i uka. Finn en trening som du trivest med. Det trenger ikke å være på et treningsstudio om du ikke liker det, men gå tur, dans, svøm eller noe. Bare du holder deg i aktivitet. Og husk at det er smartere å måle enn og veie seg. Ofte viser det ikke så mye på vekta, men du kan ha gått inn flere centimeter. Lag deg små mål, og gi deg selv belønninger når du når målet. F.eks. ned 5 kilo= fotbehandling. Lykke til! =)
Gjest Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg trener ikke men har tatt av 3 kilo nå på 4 uker bare ved å kutte ut brød og spiser knekkebrød isteden for...Har ikke vært helt i form i det siste,så turgåing har det blitt lite av,men jeg tror om jeg hadde gått mine daglige turer så hadde jeg nok tatt av ett par kilo til. Og å spise mindre ved hvert måltid,...og drikke masse vann
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Bare pass deg så det ikke er musklene dine i stedet for fettet som forsvinner. Kan fort skje om en ikke trener samtidig!
Gjest Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Muskler,hva er det hehe Men jeg ser den.... Prøver å holde meg LITT iform her hjemme med ulike øvelser,iallefall rockeringen! Den funker som bare det!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Ja, har prøvd den. Funker supert! Skal definnetivt tas i bruk så raskt jeg kan etter fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå