Tigerpote Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Noen andre? Hadde siste arbeidsdag i dag, og det er så herlig! Skal ha fri fra jobb i nesten et år, med 80% lønn. Jeg er så glad og takknemlig for at vi bor i Norge! Det er jo en helt utrolig ordning. Jeg tenker at nå skal jeg ENDELIG bare slappe av og lade opp til trøkkinga! 23 dager igjen i dag, er 37+1, helt utrolig hvor fort det har gått egentlig. Legen ville ha meg tilbake i dag, fordi han ikke var helt sikker på at hodet lå ned. Han TROR at hodet ligger ned, men skal vurdere en ekstra ul, pluss at i dag hadde jeg sprengt skalaen på symfysemålet!:0 I løpet av bare en uke. Plutselig lå jeg over. Så da blir det evt vekstestimering i samme slengen. Jaja, han er grundig i hvert fall da. Også begynte han å le da jeg var ferdig, reiste meg, og skulle ha på meg jakka. "Den synes bra godt den magen din ja, du greier ikke å skjule den liksom!" Også lo han enda litt mer. Hehe. Jeg måtte le med ham, for jeg føler at magen blir større for hver dag som går, nesten så jeg kan se den vokse! God helg alle sammen!
Føken siruppsnipp Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Så deilig å gå ut i permisjon. Har litt tid enda jeg da. Kos deg masse hjemme og lykke til når den store dagen kommer!! :-) Hvordan gikk ul??
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Ja, når man går i ut i permisjon, da skjønner man at nå nærmer det seg virkelig. Det er så nært, men likevel føles det litt fjernt. Jeg jobber turnus og ble sykemeldt fra vaktene mine forrige uke, så hadde jeg friuke nå, så jeg har på en måte hatt permisjon i 2 uker snart. Men nå har jeg altså offisielt permisjon, og er offisielt fødeklar. Men om jeg kommer til å føle meg klar til å føde?? neeei.... men klar til å hilse på jenta i magen min?? JA! God helg til deg også! .. og til alle andre her inne!
Tigerpote Skrevet 19. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2009 Hei! Takk for det og lykke til til dere også Jeg har ikke hatt ul enda, legen skal snakke med føden neste uke, også skulle de vurdere det. Men jeg heller jo mot at jeg ønsker en ul til siden de vurerer det! Har ikke lyst til å bli overrasket med en setefødsel, evt hastekeisersnitt og/eller en baby med veldig stort hode for eksempel! Men jeg tror hun ligger ned, for det må da være føtter jeg kjenner på høyre side. Det er noe avlangt og tynt som sparker der i hvertfall, så hardt at jeg roper "oi!" på bussen og sånt hehe. (Men egentlig er jo ikke fødsel noe å bekymre seg for, babyen kommer jo med storken;) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå