Gå til innhold

Liker du kameratene til din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller..

Må si jeg kan styre meg for mange av min mann sine.

Noen er skikkelig ok. Men yndlingskameratene hans er de teiteste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - etter 18 år er de mine venner, også!

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Skrevet

Ja, alle sammen :-) Mange av dem har jeg faktisk kjent lenger enn ham også, så vil kalle dem mine venner og. Er også blitt god venn med samboerene til dem som har det, superkoselig damer de har funnet seg alle sammen. Så er heldig der.

Skrevet

Ja alle sammen :)

I kveld er mannen min ute på personlafest,og han ene kompisen han sover over her hos oss denne helga,så jeg og han skal lage nachos senere og se film :)

Skrevet

Jeg går kjempe godt overens med alle sammen. Har faktisk vært flere ganger på fest med dem uten min mann da han har jobber og vi har hatt det utrolig morro. Etterhvert som de har fått kjærester og giftet seg de også har jeg blitt venninne med damene også.

Skrevet

Liker ikke alle nei. Skulle ønsker jeg kunne ta forskjellige sider ved alle kompisene hans og sette de sammen til en perfekt kompis. jeg går jo overens med de, men jeg klarer samtidig å styre begeistringa mi.

Her er det som er galt med de nærmeste kompisene hans (i mine øyne)

-en som tar seg selv altfor selvhøytidelig

-en som er lystløgner og utro mot alle damene sine

-en som alltid skal bestemme ALT

-en som rett og slett er lat og snylter på alt og alle

Men alle disse har jo positive sider også da. Heldigvis!

Skrevet

De fleste av min manns venner er også mine venner. Han har noen kompiser fra studietiden som jeg har en grei tone med, men de er single og lever et veldig bekymringsfritt liv, og dermed føler jeg at jeg ikke har så mye til felles med dem. Men jeg misliker dem jo ikke av den grunn.

Skrevet

Alle utenom bestisen hans. Men skjønner at mannen min liker han, for han er utrolig grei mot han. Men han er ikke spesielt hyggelig ovenfor andre. Særlig ikke folk han ikke bryr seg om hva slags inntrykk de får av han.

Skrevet

Av alle i den gamle vennegjengen hans er det sambo jeg liker minst.

HÆHÆÆ!

Neida, seriøst; han har mange veldig kjekke gutter/menn i kameratflokken. Høflige, hjelpsomme, koselige karer=)

Skrevet

noen har jeg likt veldig godt, noen har jeg akseptert, mens andre har jeg ikke tålt lenge før vi blei ilag. vi har på en måte en enighet om at vi er hyggelige mot hverandre pga mannen.

Skrevet

Jeg liker 3 av dem ganske godt. Hyggelige, greie og ordentlige karer som har koselige damer:)

Mens 4 av dem blir jeg litt små-irritert inni meg når jeg treffer..

To av de sistenevnte er tidligere narkomane. Han ene x-narkomane er litt sjuskete og mangler noen tenner (synes det er litt ekkelt) og han andre skravler og skravler og det kommer bare svada ut..

De to andre jeg ikke liker så godt er bare rare.. Han ene tuller konstant, og juger og skryter noe sinsykt.. Virker ikke som om han har ordentlig virklighetsoppfatning.. Forteller historier og legger på noe jævlig sånn at man forstår at det han snakker om er bare tull..

Han andre mangler litt sosiale koder..

Må vel legge til at sambo har et hjerte av gull og har stor empati for folk som faller litt utenfor i sosiale sammenhenger.. Vil alltid inkludere alle.. så er nok derfor han henger sammen med de siste fire jeg irriterer meg over..

Heldigvis er bestekompisen hans en av de normale som jeg liker:)

Skrevet

Ja, har ingenting imot de. Synes de er kjempegreie og noen ordentlige mannfolk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...