Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 hvorfor har du valgt å leve et liv i, noe jeg vil kalle, full offentlighet? både gjennom å være med i norges mest leste ukeblad og å legge ut meget private ting på nettet? jeg lurer virkelig! vi er jo så forskjellige, men jeg ville i din situasjon kanskje valgt å skjærme mine barn istede for å brette ut deres historie til hele verden! greit nok at du legger ut om ditt liv, operasjon og slikt, men tenker du noen gang på at disse bildene er på nettet for alltid!? dine barn har jo aldri fått velge om de vil leve "i offentligheten" eller om de vil fortelle om disse personlige tingene etter de har blitt kjent med ulike personer i ulike situasjoner....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Gud betre.. er vi ikke snart ferdig nå? Drittlei hele greia..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg er ikke Cat.68, og jeg ville ikke ha gjort tingene på den måten som hun har gjort. Men jeg tenker det at dette kanskje er en veldig ensom dame, og som trenger å få dele tankene og livet sitt med andre, og føler da at dette er stedet hvor hun kan få gjort dette. Dersom man er ensom og trenger noen å snakke om er det jo ikke akuratt bare å stoppe noen inne på butikken og øse ut med sine problemer! Jeg hadde kanskje gjort noe lignende dersom jeg var veldig ensom, uten noen rundt meg å kunne snakke med, men kanskje valgt et heelt anonymt navn og sørget for at ingen klarte å finne ut hvem jeg var i virkeligheten. Jeg vet at det er en del her inne som dømmer henne, men tenk litt over det. Det er nok en grunn til hvorfor hun utleverer sin historie her. Og dersom dere leser det hun har skrevet har hun gått igjennom noen skikkelig vanskelige tider! Hun er egentlig ganske tøff som klarer å holde seg oppe mener nå jeg da...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 hun har narrsisistiske personligetstrekk.. Og er eksebisjonistisk til tusen..Men hun om det. hun elsker at vi skriver om henne.. Værsågod cat.68, god helg! :-)
Cat.68 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Hakk i plata, synes jeg hørt alt dette før. Nei jeg er absolutt ikke ensom, har et godt nettverk og mange venner. Er til og med så heldig at jeg har en håndfull virkelig gode venner. Hva er det som plager deg da? Siden du er så opptatt av meg at du må starte enda en tråd?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 i min jobb diskuteres det heftig om barn og internett. så synes det rett og slett er interessant hvordan du bretter ut livet til dine barn på denne måten.... ingenting som plager meg. men fikk ikke noe svar på HVORFOR! startet en ny tråd slik at du skulle se den!
Cat.68 Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Da kan du først fortelle meg hva du mener jeg "brettet" ut, og hva jeg fortalt om mine barn som føles så plagsomt for deg at du føler trang å diskutere det. Vil du ha en seriøs debatt om dette kan du kontakte meg på PM.
Cat.68 Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Som sagt, hvis dere ønsker å diskutere dette videre kan dere sende meg en pm.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 med det mener jeg sykdommene deres, rusproblemer+++. det plager meg ikke, da misforstår du. jeg prøver å forstå HVORFOR? du gir meg jo ikke noe svar på det, da drar jeg selvfølgelig mine egne konklusjoner om at det du har gjort ikke er så veldig gjennomtenkt. jeg belager hvis jeg virker støtende, og du tok det ille opp. jeg forstår at du har vært gjennom mye, men du må jo kanskje VILLE noe med å legge ut alt du har gjort på nettet og i ukeblader...
Cat.68 Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Og jeg sier at hvis du vil ha et svar på det får du sende meg en pm. Gidder ikke dette mer nå. Er gått lei.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Da foreslår jeg at du kan gjøre det samme,Cat. Ta de enorme mengdene med personlige problemer du har med denne håndfullen av venner på privaten, da. Eller fortsett med dib klanen din på msn. Du kommer med enormt mye gulp om deg selv som vi andre driter en lang marsj i. Kan du se til helvete å plage de du kjenner med deg selv?? Er sååå himla lei deg og forsvaret ditt at du herved får ordre om å bruke pm og msn selv. Håper vi slipper å se et eneste innlegg fra deg i all uoverskuelig fremtid. Du er oppbrukt... MEN GOD BEDRING! ta medisinene dine...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 gått lei? akkurat det jeg mener... kanskje du skulle ha tenkt på det før. jeg kommer ikke til å sende deg pm. SÅ interessert er jeg ikke. men ønsker deg lykke til videre:)
Cat.68 Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Og akkurat slike innlegg som disse får meg til å bestemme meg for at jeg har lyst å plage livskiten av deg i evig tid. Håper du har mareritt om meg om nettene.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Gro dere noen baller og signer med nick! Det er faen feigt å slenge dritt anonymt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #16 Skrevet 18. september 2009 ...eh... kan dere ikke bare LA VÆRE å lese denne bloggen da ????? La Cat.68 leve SITT liv, så kan dere jaggu prøve å leve deres eget.. fy flate.. Lage slik styr for ingenting !! Har ikke lest bloggen selv, og føler ikke for det heller. Men Cat.68 gjør som hun vil ! Vi bor i et fritt land, og det skal vi jaggu være himla glade for !! Syns dette temaet er temmelig oppbrukt nå.. La de som kjenner Cat.68, og de som ellers liker å lese det hun skriver få bruke bloggen. Dere andre; gjør noe annet !! Lykke til, Cat.68 !! (kjenner deg kun utfra innleggene dine her inne, og syns du virker som en sterk jente)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #17 Skrevet 18. september 2009 HI får det til å høres ut som om cat68 lever som Linni Meister eller kongefamilen. så hun har stilt opp to ganger (?) i et ukeblad og fortalt om to hendelser i livet sitt. er det det du mener å leve i offentligheten. ikke for å være brysk cat68, men slike artikler er overalt og flere nye slike hver uke. er hva man kan kalle et veldig kort øyeblikk i "rampelyset". og hvem er det som går å bærer det med seg? kort tid etterpå så er det jo noe nytt, og da blir jo det glemt. og det er faktisk veldig mange som har en blog idag, og hvor de forteller om hendelser i livet eller om barna sine noen lager blog utelukkende om barna og familien, da dette er en stor del av livet. herregud, snakk om å være fordømmende menneske. stå på cat.68. kjenner deg ikke personlig, men synes utifra bloggen din og innleggende dine at du er ei råtøff dame, med mye fornuftige å komme med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå