flotteolga Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 gutten min på 22 mnd har diare...skiftet bleier i hele dag!!! hvor lenge varer det? hva burde han spise?(gav litt tam cola i dag) og ellers helt vanlig mat. haan har vondt bleie utslett som jeg smører på med masse sink krem! takk for tips
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 som regel så varer diare på barn (etter mine erfaringer) så lenge at tarmene får vrengt seg skikkelig. et døgn eller to... ikke noe greier med diare. spy lukt! issj, det er di verste bleiene
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Blåbær er helt supert mot diare.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Ikke bry deg om å gi han særlig mat, så lenge han ikke greier å holde på det. Gi 5 ml blåbærsaft hvert 5 min så skal du se at det kan ordne seg raskt.
flotteolga Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2009 hehehe nei de er grusomme.. brekker meg vettu. stakkars hehe:) blåbær ja. da blir det kjøpt i morra hvis ikke bedring takk:)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 ja! det er helt sant! har prøvd det på meg selv. funket ikke med di amerikanske du får ferske, men du får vanlige fråsne blåbær i frysedisken=) glemte det helt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå