mrogvs Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Noen som har peiling? Ønsker anbefalinger..
Gjest Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 V har barneforsikring....i vesta med ekstra om det skulle oppstå annen sykdom.... Grunnen til barneforsikring er at jeg selv har erfaring av at en aldri vet når en kan få bruk for den. Vi valgte å bestille den da han var 3 månder. Han hadde vært frisk frem til da. Erfaringen min med forsikring var at jeg tegnet uføreforskring og tenkte som 30 åring at den kan komme med når jeg er 50-60 år.....lite visste jeg at jeg bare var oen månder unna alvorlig sykdom. Vi valgte vesta fordi vi syntes den så grei ut. Og jeg har ett fint kundeforhold til de. Du må nesten se hvem som passer dere best. Hvilket forsikringselskap har dere se andre forsikringene i?
snartmammapåny Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Pass på å velg en forsikring som dekker sykdom og som også gjerne dekker ettermen etter sykdom og virus infeksjoner (f.eks.flott bitt, Mener jeg leste at Gjensidige har reservasjon mot det.) Les vilkårene nøye så du vet at du får en god dekning. Det er en god sammenheng mellom pris og dekning.
mrogvs Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 Har sett litt på barneforsikring fra Coop og fagforbundets barneforsikring, men usikker på om de er gode nok? Dytter litt for å se om flere har forslag på GODE barneforsikringer!
snartmammapåny Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Google etter "best i test barneforsikring" og du vil få opp sammeligninger og div info. I mine øyne er det viktig at forsikringen kan brukes, at den ikke har for mye forbehold og at barnet faktsik har sjans å få noe utbetalt fra forsikringen om noe skulle skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå