Gå til innhold

når var deres jenter helt bleiefrie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille engel på 21 mnd har såvidt begynt å gå på do. sier flere ganger om dagen "mamma!, dina do-do" vet da at hun vil på do, men når jeg setter ho der, så skjer det ingenting. hun har gjort både bimmelibim, og bimmelibom, og vi har klappet og sagt hun er kjempe flink jente. men, nå har hun ikke gjort sto på en stund.

nå flytter vi til australia om 1 mnd, og har en laaaang sommer i vente. så da tenkte jeg det var smart å avvende bleia der nede.

når var deres jenter bleiefrie?. har hørt at gutter kan være litt tregere, så jeg er ikke kjønnsdiskriminerende, men syns erfaring med jenter kan være mer nyttig for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca som din - Vinterferien det året hun fylte to i mai. En dag sa hun bare hun var ferdig med "beie", og det var hun! Tørr om natten var hun forsåvidt fra ca et år. Sønnen min bittelitt senere, men ca 2 år på han også.

Skrevet

På dagtid en liten stund før ho fylte to, om natta et halvt år senere.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

om dagen da hun var 2 aar og 4 maaneder, og om natten ved 2 og1/2. Hun bare sluttet og hadde aldri uhell (vel den siste uken (hun er 3 neste maaned) har hun tisset seg ut 3 ganger paa skolen.. men det var nerver tror jeg..hun har nettopp begynt for 1ste gang) de siste to dagene er hun like toerr igjen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...