Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Dvs har vært igjennom en rettsak hvor det har blitt dømt eller inngått forlik av samværet?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Nei,men nå har ikke mitt barn noen kontakt med sin pappa.Om han får det vet jeg ikke om jeg noen gang vil godta at BF skal ha barnet hos seg på overnatting! Han er gift og var det når dette barnet ble til,så jeg er vel egentlig mest bekymret for om de kommer til å være slem mot barnet mitt!
bli kjent Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 heisan kjære deg.... ja jeg gjør det min datter vil ikke til faren hun er 5år griner hver gang jeg sier hun skal dit.hun er der annenhver helg.gleder meg til hun blir større og kan ringe selv og bare si jeg vil være hjemme i dag.pga lover og regler er det ikke så mye vi kan gjøre det er virkelig fortvilende og sende henne dit.,,så du har vært gjennom en rettsak det må ha vært tøft?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Ja, har vært i rettsak denne uka. Det er noe av det verste jeg har vært med på, bare løgn fra motparten. X-en har vært voldelig mot meg samt at han truet med å ta henne med seg ut av landet flere ganger, men han nekter for alt sammen! (og det finnes sjelden bevis i familievold-saker så det er ord mot ord) Snuppa har blitt en helt annen siden samværet begynte og da har det bare vært 1 gang i mnd med tilsyn. Nå skal det være annenhver helg + en dag i uka. Men hverken dommeren eller sakkyndig trodde på meg, og hadde bestemt seg på forhånd. Så vi inngikk forlik, hvis ikke kunne han fått 50-50. Så det kunne gått værre, men det føles ikke bra i det hele tatt! Jeg er utrolig sint og lei meg på vegne av den lille datteren min som ikke kan tale sin egen sak. Advokaten min gjorde en kjempe jobb, og jeg er glad for at jeg har en sånn støtteperson. Og å se at en advokat også er så engasjert i sin sak, gjorde veldig godt for meg. Det gjorde at jeg ikke følte meg så alene. Men det hjelper jo ikke, jeg må sende datteren min til en mann jeg ikke stoler på. En som setter seg selv før alle andre. Som er manipulerende og aggresiv. Jeg er livredd for hva som kan skje med henne, ikke bare mens hun er der men også hvordan det vil påvirke psyken hennes videre...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Hvor gammet er barnet ditt HI og er BF utlending siden han truer med å ta henne ut av landet??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Hun er 3 1/2 år. Ja, han er utenlandsk. Og uten lovlig oppholdstillatelse!! Skal snakke med advokaten min om utreiseforbud, men jeg vil fortsatt ikke føle meg trygg...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Men hvordan har det seg at han fremdeles er her? Går ikke det an å få han utvist,hjelpe meg kan ikke forstå hvordan en dommer kan være så "braindead"å la han få 50-50. Stakkars barn som blir stående mellom "barken og veden" Jeg føler med deg,enda norske jenter er advart i flere år mot å få barn med disse slaskene... Og før noen bla bla bla,så er jeg rasist når de f... ikkje klarer å oppføre seg og itillegg ikke har LOV å være her. God klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 HI: Du må huske på at du ikke EIER din datter, selv om bf var en drittsekk mot deg så betyr det ikke at han er det mot sin datter. Ikke rart noen utlendinger "kidnapper" barna til hjemlandet sitt når det finnes sånne egoistiske mødre som deg. Skjønner ikke hvorfor det som oftest er moren som får foreldreretten, mens faren må nøye seg med annenhver helg og en dag i uken. De er vel like glad i barnet som moren!! Ego kjerringer!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Og du 02.32 gå å legg den store snasken din.Ikke snakk om å være ego her,men ivareta barnas beste interesser ,å det er ikke å ha en voldelig far. Ja jeg synes det er veldig rart at de kidnapper barna sine til en kultur og et land som oftest totalt ukjent for dem.Om de vil det beste for barna sine,men det ligger vel for høyt for deg å forstå???
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Det samme sier jeg ang utvisning, men får bare vente å se hva UDI gjør! Vet at de har blitt endel strengere på en del områder. Jeg er ikke rasist jeg heller, selv etter alt jeg har opplevd, men man kan ikke komme til et land og tro at man kan gjøre som man vil og la det gå utover andre!! HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Jeg vet at jeg ikke EIER min datter, men etter utallige sjanser hvor han kunne stille opp for sin datter så har han ikke gjort noe for å gjøre det. Først etter at det ble slutt mellom oss har han vært interessert pga oppholdstillatelse. Hadde vi hatt et vanlig brudd og han viste at han tok ansvar så hadde jeg ikke vært i tvil om at normalt samvær ville vært det beste for dem begge. Men det er ikke til det beste for min lille datter, det har kommet fram av de reaksjonene hun har før, under og etter samvær. Hun har ikke de samme reaksjonene når hun har vært sammen med noen andre. Hun kjenner han ikke, hun vet ikke hva det vil si å ha en pappa, hun har aldri vært alene sammen med han... Syns ikke du skal prate så høyt om ego-kjerringer, i mitt tillfelle så er jeg mitt barns stemme. Jeg har lagt vekt på den hun har sagt og hvordan hun reagerer! Det er ikke noe ålreit å sitte og se på at barnet ditt har det vondt, at hun ikke vil være sammen med pappa, at hun får reaksjoner som hun ikke har kontroll over...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #12 Skrevet 19. september 2009 Jeg så enig ned deg 07.47 Håper han får kjepper i hjulene,så han går på hodet tilbake der han hører hjemme og det er ikke i NORGE!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #13 Skrevet 25. september 2009 Du må bare passe på at du aldri tillater at din datter får Pass. Det må begge foreldre godkjenne. Da kan han ikke ta henne med seg ut av landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå