Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hva inneholder den start kiten? Siden det er noen som kun kjøper foundation (?) Og hvor kjøper dere det?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg kjøpte et sånt sett i går, og det jeg kjøpte inneholdt en sånn vitaminkrem til å ha på før sminkingen, to foundation (en til vinter og en til sommer vil de fungere som for meg :-) og så var det en slags blush/glow sak som jeg ikke husker navnet på og en "mineral veil" til å ha på til slutt. Det var tre børster, en til concealer og to til å påføre over hele ansiktet med. Den ene var "vanlig" og den andre var kortere og bredere og skulle gi mer dekking på huden. Tror jeg hadde kommet langt med kun foundation egentlig, for den brukes både som concealer og foundation :-) Men med den glow-saken så ble jeg jo ikke så blek (duh!) og med den mineral veil til slutt så har jeg ikke sett noe til den fete T-sona mi i hele dag. Lurer på om jeg gjorde noe feil, for jeg har følt meg litt tørr i huden (selv om jeg brukte fuktighetskrem først)... Noen som har råd? PS! beklager den dårlige beskrivelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå