Gjest Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Noen som har gode tips mot hoste!? Det begynte i går kveld, og hosta ille mye i natt. Hoster til jeg brekker meg. Har influensa, og kommer meg ingen vei. Burde vært til legen sikkert. Ingen feber enda... Eneste jeg har er paracet og Bisolvon hostesaft, er det trygt for meg å ta det. Er gravid. Tuuuuuusen takk for alle tips og svar!! Blir gal av den hostinga her snart.
rampete robin Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg hostet nesten på meg brudd i ribben under sist svangerskap. Var nesten 7 mnd på vei. Legen skrev til slutt ut cocylan til meg og det hjalp. Tok det ikke lenger enn nødvendig, for tror det står at gravide ikke skal bruke. Ellers er det forferdelig å hoste sånn når ingenting hjelper. God bedring.
Nangiliama Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Om bisolvon på felleskatalogen: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Lang klinisk erfaring indikerer ikke risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Overgang i morsmelk: Går i liten grad over i morsmelk. Det er lite sannsynlig at barn som ammes blir påvirket i terapeutiske doser. -Men bisolvon er mot slimhoste, så hvis du har tørrhoste er det ikke noe poeng.. Bisolvon hjelper å løse opp det irriterende slimet, slik at man hoste det opp og bli kvitt det, og dermed slutte å hoste så fælt.. Hvis det fortsetter å være så ille i natt, ta kontakt med legevakta og få råd om hva du skal gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå