Vicky 83 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg vet at andre ikke pleier å kunne se at man er gravid før uke 12 eller senere, men når kunne dere selv eller partneren se forandring? Det er jo lettere å se noe når man ikke har klær på tenker jeg.
*Biola* Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 hmm.. jeg fikk en liten hump/kul når jeg var ca 3-4 mnd på vei...
Snuppa! Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Har nettopp fått en liten kul på magen, er 14 uker. Ganske overraska over at jeg fikk det så tidlig, var 6 mnd på vei før jeg hade noe som helst antydning til mage med nr 1.
It's all about me Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg har vanligvis innovermage så jeg og mannen har sett en kul flere uker allerede, selv om jeg bare er 11 uker idag. Men for andre ser jeg normal ut og vil nok gjøre det noen få uker til.
ehtaner84 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 etter 10 uker gikk jeg med mammabukse!! trodde jeg hadde tvillinger, før jeg fant ut på obligatorisk ultralyd så det bare var 1:) fikk mage veeeeldig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå