Jente+Jente+lillegutt Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Lurer på om dere som vet om dere får gutt eller jente kunne tatt ringtesten og informert om den stemte. Ta din egen forlovelsesring/giftering og et hårstrå i fra deg selv. Bind ringen til hårstrået og hold den tett over magen. Om ringen beveger seg fra side til side er det visst nok en gutt i magen. Om ringen går i sirkler skal det være en liten jente der inne. Den stemte på mine to tidligere barn, begge jenter. Tok den i dag og da gikk ikke ringen i sirkler som den gjorde begge ganger i tidligere graviditeter. Nå gikk ringen fra side til side, kanskje venter jeg en gutt denne gangen?
lavendelblomst Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Første gang hadde jeg en ring som betydde veldig mye for meg, så da brukte jeg den. Og den viste gutt, og det ble gutt. Men har ikke gjort det denne gangen.
*SmurfeMamma* Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 da jeg fikk sønnen min, gikk den frem og tilbake altså gutt og det ble gutt.. i går fikk jeg vite gutt på UL, men den går fortsatt i sirkler...:S nå prøvde jeg 3 ganger på rad, og den går i sirkler hver gang....
Kassie Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Når jeg prøver dette så får jeg jente på ringtesten, men ul sa gutt. Har 10 dager til termin så det vil vise seg. Stoler nok mere på ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå