Gå til innhold

Dere som har, eller driver med hest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter fødsel gikk det før dere red igjen? Hadde termin igår jeg, og har hele tiden tenkt at etter fjorten dager etter fødsel er det bare å begynne.. Men kanskje man må ta det litt med ro? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer mest sannsynlig til å føle når det er riktig å ri igjen. Jeg tror jeg tok første rideturen ca 5 uker etter fødsel. Føltes som om alt var "løst" nedentil de første ukene etter fødselen. Fristet ikke akkurat å ri da, he, he.

Skrevet

dette er noe som du føler blir riktig for deg å begynne igjen. jeg var i stallen med en gang jeg kom hjem fra sykehuset, men tok litt tid før jeg satt på ryggen igjen pga.bløding. så bare begynn når du føler du er klar, men kansje snakke med legen din?

Skrevet

Heisann!

Først må jeg si det er kjekt at det er flere hestejenter her:-)

Jeg var veldig uheldig og endte emd skadet hest og operasjon (på hesten) 2 uker før termin. Noen dager etter fødslen kjørte jeg hesten hjem fra klinikken. Var på hesteryggen på lånt hest etter 3 uker? Gikk helt fint det for meg, men var heldig under fødsel tror jeg...

Var på sprangleir med hele familien på lasset etter 6 uker. Var tungt for en utrent kropp, men med tanke på fødsel og sånt var det ikke noe problem.

Nå er tulla mi 3 mndr gml og jeg merker ikke at jeg har vert gravid eller født annet enn at musklene mine protesterer litt av og til.hehe blir akkurat som etter sommerferie når hesten har hatt fri og gått på beite!

Lykke til med fødsel og ridning!

Masse klemmer fra ukurert hestejente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...