Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg vil gjerne at vesla skal sove litt ute etter hvert, men hun kommer jo til å sparke av seg dyner/tepper, dessuten sover hu med armene over hodet... så kommer til å trenge en sånn vognpose. Hva skal jeg se etter når det gjelder sånne? Er jo fint med en hun kan vokse i og som kan brukes i sportsvogna med seler i etter hvert? Har sett den testen som var i F&B på klikk.no, men noen som har hatt den som er fornøyd? (Igloo Troller). Har ikke funnet noen andre tester på nett ennå, men det finnes kanskje? Hva med en voksipose, er de bra? Vesla er forresten 1 uke gammel, og vi bor foreløpig på vestlandet så det er kaldt og vått om vinteren. Men vi skal ant flytte mer østover etter hvert (Oslo) og der er det jo mer tørr og kald luft.
Medium fikk guttebass Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg brukte Odenwalder dunpose til minstemann og var kjempefornøyd. ) Den er god og varm, har hull til seler og er lang nok til å vokse i. Den kommer i utallige farger, så du finner garantert en du liker. )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 jeg kjøpte lammeskinspose til småen og det er det beste kjøpet jeg har gjort når det kommer til han. vi har brukt den ekstremt mye
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Odenwalder lammy - beste kjøpet jeg har gjort. Skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg nok også tittet på voksi urban.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Lammy: lang slik at eldsta kunne bruke den til hun slutta med vogn rett før hun fylte 3, varm, avtagbart lammeskinn i ryggen, ergo man har lammeskinn i vogna hele året om man vil, og den tar liten plass i vogna. Glidelås og ingen kompliserte knytegreier.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Jeg bruker Odenwälder babynest til begge mine. Er kjempefornøyd med posen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå