:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 tror du finner svært få navansatte som ønsker å gå ut med nick om det her. tenk så mange spørsmål hun kommer til å få men jeg utdanner meg til å bli navansatt om det hjelper noe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 kan jeg få spørre om noe? (haha.. akkurat det jeg sa kom til å skje) trives du? hvor i NAV jobber du? jeg studerer velferdsfag, derfor jeg lurer
Alyssa Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jobber på et ganske stort kontor på Østlandet, med sosialhjelp. Går litt opp og ned med hvordan jeg trives. Liker godt arbeidsoppgavene, men når det er ekstremt mye å gjøre trives jeg ikke fullt så bra.. Håper ting går seg litt til etterhvert=) Høres spennende ut med velferdsfag, da=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 ja det er veldig spennende men det syns jeg sosialhjelp høres ut som også de sier at det tar 1 år før man kan de vanligste sakene og 2 år før man føler at man kan alt ok godt. så det blir nok bra bare du får vært der lenge nok
Alyssa Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Har jobbet i Sosialtjenesten før sammenslåing til NAV, så har jobbet med sosialhjelp i noen år. Å behandle saker og snakke med brukere kan jeg ganske bra, føler jeg. Men mye som forandres med rutiner på kontoret og kurs/tiltak for brukerne. Men jeg føler meg trygg i jobben, og liker saksbehandling. Det er mye skriving av vedtak, så viktig å like dette om man skal jobbe i NAV. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå