Gå til innhold

Et lite spørsmål bare... litt intimt og detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har normalt helt regelmessig mens, men nå sist gikk jeg ca 8-10 dager over, jeg trodde da når jeg ikke fikk den at jeg kunne være gravid siden vi hadde et uhell med kondomen ca 14 dager etter siste mens. Jeg tok da angrepille.

Og nå når jeg fikk mensen blør jeg så utrolig mye, har aldri blødd så mye, første og andre dagen måtte jeg skifte tampong annenhver time , brukte da større størrelse enn jeg vanligvis bruker.og i tillegg hadde jeg på bind.

Nå synes jeg også at det er klumper, har da ikke studert så nøye, men ser jo hva som ligger i toalettet før jeg reiser meg. Og i bindet.

Kan jeg ha vært gravid, og at det kommet ut nå, over 3 uker etter jeg tok angrepillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten noe som kanskje kan ha hatt en innvirkning i allefall om jeg har vært gravid, er at jeg var på GU omtrent når jeg ventet mens og legen tok celle prøver fra livmorhalsen. Jeg spurte da etter hun hadde tatt disse prøvene, og vi pratet sammen om hun ville sett det om jeg skulle vært gravid. Hun svarte at om jeg var det så var det jo veldig vanskelig å se det så tidlig, men at jeg burde sag fra om det før hun tok disse prøvene siden hun pirket borti livmorhalsen og slikt, og det visstnok ikke var så bra.

Det gikk altså 10 dager fra legeundersøkelsen til jeg fikk mens.

Er det ingen som har vært borti noe lignende og som vet hva og om?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...