Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg har en god tone med fastlegen min og vurderer å be han ut. Har han lov å gå ut med meg, selvom jeg er pasienten hans?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 nei det har han ikkje lov te. men viss du bytter fastlege så...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 La han nå sjekke musa di så kan han få ta stilling til etterpå om han vil gå på date med deg!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Fastlegen her jeg bor finner seg stadig nye dater fra pasientlisten sin, så det går an selv om det er svært uprofesjonelt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Takk for svar.. Bare redd han skal tro jeg er psykisk syk hvis jeg ber han ut.. Hehe.. Nei, han tar ikke sånne undersøkelser.... Desverre Hi
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 nei er ikke lov. Han kan bli tatt for å ha utnyttet sin stilling som en slags autoritær person, og kan miste lisensen sin til å være lege så han kan bli straffet hardt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå