Gå til innhold

Mensmurringer i uke 33, andre som opplever det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde for første gang i går kveld på jobb at jeg ble litt kvalm og fikk antydninger til mensmurringer. Litt sånn nedover lårene og nederst i magen. Litt igjen i dag, kommer ikke noe tak eller økt kynner aktivitet. Dette er min andre og kan ikke helt huske om jeg hadde det slik første gang. Begynner jo selvsagt å tenke litt og lurer på om flere har det sånn. Føler ikke det er sånn at jeg bør ringe føden etc for som sagt ikke noe tak eller masse kynnere. Bare sånn svak murring innemellom. Er ikke det litt tidlig liksom å kjenne noe sånt?

Setter pris på svar!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde en runde i uke 28, og en nå i 33/34. Det ble rytmiske menstruasjonssmerter ca hvert 5.minutt. Ble lagt inn begge gangene, og fikk bricanyl som virker avslappende på livmor (bl.a). sist gang hadde jeg i tillegg moden mormunn, og en viss åpning.

Det har liksom ikke stoppet helt opp, men intensiteten er mindre. Jeg velger derfor å se an litt.

I tillegg har babyen lagt seg langt nede i magen. Uansett skal jeg føde i uke 38, så bare hun holder seg inne et par uker til, er det bra. Får ikke føde på "mitt" sykehus før etter uke 35.

Jeg ville nok tatt en telefon til føden, var jeg deg.

Skrevet

Jeg fikk ganske vonde og regelmessige kynnere da jeg var i uke 33. Men det gav seg, og har ikke kjent noe til det siden. Begynner å kjenne litt mer der nede nå. Er 37+1.

Skrevet

hm.. ja får se det an litt. Lurer på om snuppa kan ha snudd seg for synes jeg kjenner igjen den rare følelsen av bein mot bein, regner med det er hodet i bekkenet eller noe. ja, ja sålenge det ikke sterke kynnere etc så er det vel kanskje bare litt modning på gang. Får heller kontakte føden hvis det begynner å komme oftere eller i tak.

Skrevet

har også hatt perioder med mensmurringer.. de siste ukene. er i uke 35 nå. har ikke hatt reglemessige kynnere eller rier.

har et barn fra før. kan heller ikke huske at jeg hadde mensmurringer så tidlig. hadde det da den siste uka før fødselen starta..

snakket med jordmor om dette. så lenge det ikke var regelmessige kynnere, så mente hun at det var modning. men er man usikker så ringer man føden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...