Ksenia & Anjem Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jaja er ikke store summen...Men litt kjipt uansett da... Betalte for en vare jeg aldri fikk. Nå svarer ikke dama på verken sms eller tlf. merkelig rart
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Det er kjipt! Men, forhåndsbetaler man gjør man en sjanse da..
Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Så kjipent! Om det er på nett så ville jeg sagt fra til de som drifter nettstedet slik at brukeren kan bli utestengt eller noe. Er det privat så blir det verre... Huff, tenkt å gjøre seg til tjuvradd for "små-penger". Skammelig!
Ksenia & Anjem Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 Ja sånn er det.. Synes bare det er så rart når det står både navn og telefon nummer samt adresse.
Ksenia & Anjem Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2009 Var en privat person ja..
Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Kan jeg spørre hvilket nettsted? Er det personen selv om drifter nettstedet? Om det ikke er det så burde du sende melding til de som drifter/driver nettstedet for å advare mot denne personen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Ja, jeg skjønner. Jeg har flere ganger kjøpt klær/bøker/barneleker fra folk uten å bruke betalingsgarantien på finn.no. Heldigvis aldri opplevd at noen har snytt meg, men jeg vet det kan skje. Prøver å handle for under 2-300 kr på den måten, så jeg ikke ruinerer meg iallefall.. =) Får håpe på et mirakel, og at varen dukker opp i posten snart, selv om det er lite sannsynlig! (
Ksenia & Anjem Skrevet 18. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2009 Var en dame på finn.. snakket med finn kundesenter..var ikke så mye de fikmk gjort sa det..kunne anmelde henne men det syns jeg er litt ekstremt for 300kr
Gjest Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Hmm, det var nå dårlig av Finn. De burde kunne gå inn og stenge brukeren pga. svindel. Selv om det ikke er snakk om store summer så er det kjipent å bli lurt, men det høres nesten ut som om du bare må skrive det på "minus-kontoen". Kjipent:(!
1881 Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Om vedkommende gjør dette med la oss si 5-6 brukere så blir det jo endel penger. Nå kan man jo anmelde over nett også så hvorfor ikke?? Gå inn på politiet.no og anmelde vedkommende, kanskje hun får en god bot og må i verste fall møte i retten!
Gjest mphs Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Er det lenge siden du hadde kontakt med henne og har hun sagt det er sendt? En gang jeg kjøpte hos en tok det lang tid, men det viste seg at vedkommende var syk og var innlagt på sykehus. Hun sendte varen så snart hun kunne.
Ksenia & Anjem Skrevet 18. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. september 2009 Mener jeg betalte den 4, altså for 2 uker siden. Begynte å savne varen nå så jeg sendte henne en sms i går og truet med å anmelde henne. Ikke hørt et pip
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Jeg ville faktisk anmeldt henne om jeg var deg. Ikke fordi 300 kr er mange penger, men fordi det kan være hun gjør det med flere og da blir det ganske mye penger samlet. Det skal jo ikke ta 2 uker å sende noe med posten. Kjipt å oppleve slikt, men heldigvis var det ikke snakk om mer enn 300 kr da:)
*Askepott og hjelperene * Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Har opplevd det samme,men da viste det seg at dama hadde havnet på sykehus. Så det kan jo være noe som har skjedd også.
Tia med 2 ♀ Skrevet 18. september 2009 #16 Skrevet 18. september 2009 ja 300kr er ikke mye men om personen tar 300kr fra 7-8 personer blir det penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå