*SmurfeMamma* Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 og dere aller fleste sa gutt. Og i dag fikk jeg endelig bekreftet at det var en liten gutt:) takk for svar alle sammen:)
monca*84*j12 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE!!! Da får jeg rett da. to gutter og en jente=) Håper alt er bra med deg, og at graviditeten går bra! klemklem
*SmurfeMamma* Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 jepp:) kjempe stas:) er veldig fornøyd nå! fikk termin 11. februar og det kan jeg si meg enig i. 19+3 i dag... og kjenner masse liv både utenpå og innenfra... kjempe moro, du har masse å glede deg til. eneste som er litt kjipt er at jeg har fått bekkenløsning da..:S men er henvist til spesialist, så da klarer jeg kanskje holde det i sjakk.. du da?? nå er det vel snart tid for test eller???????? god følelse jeg:)
monca*84*j12 Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Det er bra, at du endelig er satt til riktig termin ca. Heldig du som endte opp med tidlig på året føtt baby=) Så gøy og kjenne liv, tenk at du har kommet så langt allerede. Går då sykt fort! Uff da, bekkenløsning høres ikke spess morro ut. Tipper jeg får det, for jeg har alltid hatt litt knirkende ledd osv. Jeg er på dag 14 i syklusen. Så er vel ca ved eggløsning nå trur jeg. Litt usikkert. Jeg er satt på Pergo for første gang denne pp. Så blir jo spennende.Håper jeg hvertfall får påvist eggløsning av det! Morro du har godfølse da. Det er det ganske mange som har. Høst følse på meg. Selv har jeg en følse av at jeg blir gravid innen jul nå. Så får se da. Spennende er det i hvertfall! Går det greit med jobb og alt da? Jeg trives kjemoe kjempe godt!!!!!
2gulljentemor Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Hei gratulerer med gutten vi spådde gutt på hverandre og det stemte. Vi har termin samme dato 11 febr 2010, får følge hvordan det går med hverandre. Jeg har to jenter nå, og er så takknemlig til gud for at jeg har to jenter og at gutten kommer nå, så håper du får din tredje jente. Vi hadde ingen planer om tredje barn men det ble, så man vet aldri.Det er veldig greit å ha to av det samme kjønnet man får først. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå