celodi Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg holder på og varmer rundstykker og koker egg nå som vi skal spise når flokken kommer hjem om en liten halvtime. Spiser alltid brødmat på fredager,så lager vi noe godt til kveldsmat. Pizza,taco o.l. Vet ikke hva vi skal ha i kveld enda? Noen forslag?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Vi skal ha reker når de kommer hjem fra jobb/bhg (eldste insisterte på å bli hentet sent i dag, haha). Har nachos med hjemmelaget guacemole (dvs avokado i kjøleskapet) parat om vi skulle bli sugne på noe til kvelden.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg skal lage meksikansk gryte i tacolefser... det så godt ut på pakka, så får vi nå se ) Med salat til!
Gjest Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Enten lasagne eller kylling m/ karriris og salat. Klarer ikke helt å bestemme meg. Luksusproblem;)
3småtroll♥ Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Her har barna fått kjeks og melk i etterm;) Sunt og godt... Blir hjemmelaget pizza når minste legger seg kl 18! Alle barna spiser jo i 2-halv 3 tiden i barneh/SFO så de er jo aldr sultne når vi spiser middag... Så da blir det middag/kveldsmat i et og litt snacks i kveld når vi koser oss foran tvn;) Jentene syns det er gøy med x-factor så da får de se det-og rett i seng.
celodi Skrevet 18. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2009 Størsta her bestemte at vi skulle ha Nachos i kveld.De største får se X-factor her også Godt og ha en kosekveld med ungene etter en lang uke:)
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Vi skal ha wok, med kyllingfilet og svinefilet, og masse digg i Og dessert blir en deilig fruktsalat! =)
tomat15 Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Vi har grillet pølser med naboene på lekeplassen. Var jo nesten sommer i dag. Kanskje en av de siste grillsjansene vi har;-)
Fire småtroll Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Fredag har blitt pizzakveld hos oss, det er nemlig fotballtrening fra klokka fem til seks. Veldig koselig egentlig, mannen og begge guttene drar på trening mens jeg og jentene er hjemme, så nå har 2-åringen sittet på benken og hjulpet meg å legge på (og ta av for å spise) fyll på pizza'en. Vi spiste kvart over seks, og nå er guttene oppe for å dusje mens jeg sitter litt her og surrer. Etterpå skal vi se på x-faktor, må bare få lagt jentene først...
Guttemamma :o) Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Vi hadde risgrøt i dag Etterpå blir det taco sammen med mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå