~Tjorven,overtid~ Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Dere andre som er i uke 36-37,hvordan er utfloden deres? Jeg har endel slimete utflod,har hatt det de siste dagene...har også hatt endel kynnere,med tak både i magen og ryggen..
Gjest Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 den er alt ifra tyntflytende til mer seig/slimete.. den har nå skiftet farge til brunlig så ting skjer
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg er 37+1 nå og har den siste uka fått økt utflodmengde. Har egentlig alltid hatt en del utflod, men det har virkelig tatt seg opp nå. Blitt mer og tykkere. Sto på kjøkkenet og vasket kjøkkenbenken idag, da det bare rant. hehe. trodde nesten jeg pissa på meg, men det var bare masse hvit tyktflytende utflod (sorry hvis noen blir støtt av detaljene). For 3 dager siden kom det en liten tykk geleklump også. Trodde det var en del av slimproppen, men jeg er usikker. Jordmor sier at det kommer farge sammen med slimproppen, mens andre sier at det trenger det slettes ikke gjøre. Har egentlig kjent veldig lite, bortsett fra svake murringer. Men inatt fikk press på korsrygg og press på skambenet eller hva det nå var. Det var ikke sammentrekninger, men mer press.
Emma27 Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg er 38+5 i dag og det blir ikke mindre utflod for å si det sånn.. Det liksom renner, og jeg har også hatt noe gele innimellom. Har lurt på om det kan ha vært noe av slimproppen så jeg skal spørre jm om det går an at det kommer litt og litt av den. Men jeg tror ikke den trenger å ha farge. Det sies jo at når den kommer så er du ikke i tvil, men ikke så lett å vite når det ser ut som det kommer litt og litt... Nedpress, kynnere og menssmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå