Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Vi har barnefri hele helgen denne helgen.. Det er så lenge siden dette skjedde sist at nå vet vi ikke hva vi skal finne på! (?) Har du noen gode tips? Jeg er gravid da så noe fylla tull blir det ikke =) God helg alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 I helen ja... Jada. Er ikke lesbisk bare dårlig på tastaturet =) HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 "Jenta som lekte med ilden" har premiere denne helgen..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Gå på kino, ut og spise, teater, shoppe, lese, bare nyte stillheten og hverandre God helg, kos dere!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Ville kanskje reist ut å spist et bedre måltid først og se "jenta som lekte med ilden" etterpå. Den har fått gode kritikker Eller dere kan ta dere en kjøretur ett eller annet sted, det er det kanskje ikke så lett å gjøre med barn alltid? Langtur og legge dere en natt inn på hotell kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 I motsetning til ungene er jeg veldig glad i å kjøre bil jeg da, så jeg ville benyttet anledningen til å ta en dagstur (eller kanskje en hotellnatt) til Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå